overvloedige bloedingen na plaatsten hormoonspiraal

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Veke3107, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veke3107

Veke3107 Lid

20 okt 2006
    72
    0
    0
    Mechelen
    Ik heb vorige week woensdag een hormonenspiraal laten plaatsen.
    Plaatsing zelf ging bijna pijnloos. 2 dagen bijna geen bloeding meer en sindsdien ben ik tot op vandaag hevig aan het bloeden, tot 3 x verbanden wisselen per dag toe.

Heeft hier iemand ervaring mee?
    Gaat het vanzelf over of ga ik toch best even langs de huisarts?

2. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ben je niet gewoon ongesteld geworden???
    ik werd ook gewoon ongesteld hoor, met die spiraal!
    ik zou t ff afwachten

3. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Als je je zorgen maakt kan je toch even de huisarts/gyn bellen morgenochtend? :) Denk dat zij meer weten dan wij hier....

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.152
    113
    3x per dag verwisselen is toch niet veel? Of heb je normaal een lichte menstruatie? Zoals iemand hierboven al zei, met de spriaal kan je gewoon ongesteld blijven, en zeker de eerste 6 maanden is het vaak nog het geval. Ik heb bijv 5 maanden lang gebloed. Ok, op een gegeven moment kon ik het af met een inlegkruisje, maar in het begin was het een normale hoeveelheid bloed die ik ook had als ik ongesteld was.

5. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik vind 3x per dag verschonen ook niet veel. Als je erover twijfelt morgen inderdaad even contact opnemen met de gyn/ha.

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Dt is niet veel hoor, en met een mirena kun je de eerste maanden onregelmatige bloedingen hebben. Dat is niet abnormaal.

7. Veke3107

Veke3107 Lid

20 okt 2006
    72
    0
    0
    Mechelen
    hey dames,

waarschijnlijk moet mijn lichaam gewoon wennen.
    ik ben in april bevallen van mijn 2 de dochtertje, heb daarna begin september mijn regels één keer gehad en tussenin niet meer tot afgelopen dinsdag, en dan spiraal geplaatst.
    Dus waarschijnlijk zal ik nu gewoon ongesteld zijn.

als ik tegen vrijdag nog steeds ongesteld bent zal ik wel even naar de huisdokter bellen

Deel Deze Pagina