overvolle forums

Discussie in 'Over deze site' gestart door minipi, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Helemaal mee eens!

2. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Nou Kiki! Dat vond ik nou juist zo'n leuk onderwerp! :evil:

Haha! Nee hoor, maar bijvoorbeeld met mooi weer: thema water, of bijvoorbeeld thema gezichtsuitdrukkingen. Dan kan iedereen leuke foto's plaatsen en uiteindelijk in de poll iets winnen bij een forumlid in de winkel (ik wil wel eerste sponsor zijn ;))

Dan natuulijk ook echt alleen foto's, zonder ellelange reacties van iedereen! :rolleyes: :D

Maargoed, Elmo heeft gelijk. Het is juist mooi dat er snel is uitgesproken over NOD, het gaat daar toch ook om, niet om alles eromheen, dan wordt het zo onoverzichtelijk.

3. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    dat is inderdaad wat ik bedoelde met een 'kippenhok' voor de kletsmajoors. Maar volgens mij vinden de mods dat lastig (begrijpelijk).

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat idee is al vaker geopperd maar dit voor alsnog niet gebeuren. Dit is al helemaal niet te moderaten.

5. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    mag ik iets vragen wat je dan met moderaten bedoelt? volgens mij kan je apart een chatroom koppelen aan de site? of is dat niet zo gemakkelijk?
    of kan dat niet beheert worden?

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Als daar "vervelende" leden zijn, die vervelende dingen zeggen, dan is daar moeilijk wat aan te doen. Daarom valt het niet te modderen.

7. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Ok dank je wel voor je antwoord.

Deel Deze Pagina