Hoi dames, Ik ben op zoek naar een soort band of elastieke "gordel" die je om een gewone stoel kan doen en op die manier dus als een kinderstoel fungeert. Ik heb zo'n ding wel eens voorbij zien komen in een boekje, maar wie niet hoe het heet en waar ik moet zoeken. Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel en me kan helpen. Ook zou ik het waarderen als er dames met ervaring reageren. Misschien werkt het wel niet oid!?!? Alvast bedankt!
Zoiets? http://www.babymaxi.nl/185-minimonkey-minichair.html?gclid=CIbYw-mpwrUCFRDKtAod-iIA3A Lijkt mij persoonlijk niks. Ja, om mee te nemen. Als tijdelijke oplossing. Maar niet als vervanging van een gewone kinderstoel. Hier zou dit absoluut geen nut hebben. Stoelen zij te laag en kleine zou dan tegen de rand van de tafel aan kijken.
@droebeltje: jaaaa, dat is wat ik bedoelde. Hier ook geen vervanging van kinderstoel. Beide oma's hebben er een, maar meer als we op visite gaan en er eventueel ook gegeten wordt. In de wandelwagen blijven zitten is geen optie meer, zelfstandig lopen kan ze nog niet en op schoot blijven zitten wil ze vaak ook niet meer. Dus mss als tussen oplossing .
Je hebt ze ook nog van een ander merk. Is een soort rugzak die je als zitting uit kan klappen en aande stoel vast kan maken. Dan zitten ze op een kleine verhoging.
En zoiets als een stokke handysitt? Af en toe verkopen ze die ook bij de kruidvat van bambino. Het is ideaal!