slapeloze nachten!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tetje0885, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Iemand tips om in slaap te komen?
    Ik ben nu 37 weken zwanger, en slaap al bijna een hele week weinig tot niet. Vannacht weer hele nacht wakker gelegen. Overdag ben ik dan helemaal uitgeput. Ik heb hier nog twee peuters rondlopen, dus het is best lastig om de dag door te komen. Alles voelt te zwaar, mijn rug doet zeer, etc etc. Jullie kennen het vast wel. Maar door het slaaptekort heb ik het idee dat ik het allemaal niet meer aankan. Nu vroeg ik me af: heeft iemand een goede tip om in slaap te komen? Ik wil liever niet aan de slaaptabletten.
    :(
    Alle tips zijn welkom!

2. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    heel herkenbaar! ik heb het ook kan echt heel slecht in slaap komen, maar als ik eenmaal slaap....dan slaap ik ook.

Ik heb wel een extra kussen tussen mijn knieen liggen, en ga op mn zij liggen...zodat mn buik niet zo in de weg zit.

En ik probeer overdag te gaan liggen als de kinderen ook op bed liggen,
    heb een peuter van 3jaar 3mnd, en een baby van bijna 1 jaar ;)

3. bumpie

bumpie Niet meer actief

Heel herkenbaar. Ik kan ook niet in slaap komen. En slaap ook meer niet dan wel. Ben overdag ook helemaal kapot. Ze zeggen dat de enige optie die helpt is bevallen.

4. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Als de enige optie 'bevallen' is, dan kan dat nog wel 5 weken duren.......... :eek:
    Tegen die tijd heb ik geen energie meer! :( Kga morgen maar eens met de vlos overleggen, misschien heeft zij nog een idee

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Mijn vk zegt dat ik contact op moet nemen met de ha als het te lang duurt. Dan kan die iets voorschrijven zodat het inslapen makkelijker gaat...
    Succes!

6. Elevi

Elevi Lid

11 okt 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik heb er ook last van, maar sinds een week gebruik ik Dormeasan van Dr. Vogel, homeopatisch.. Ik heb het met de vk, huisarts en apotheker overlegt, omdat ik het zeker wilde weten of ik het mocht gebruiken... Ik neem er 's avonds 3, een half uur voordat ik naar bed ga en moet zeggen ik slaap er redelijk door, lig niet meer heel de nacht wakker, van de week was ik ze een keertje vergeten en ja hoor gelijk rot geslapen.. SUcces..

7. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    dat is nog wel een tip! bedankt, dat kan ik ook wel proberen

Deel Deze Pagina