Overwacht zwanger van derde kindje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dennismartine, 17 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

Ik zit ook een beetje in deze situatie..:( Ik ben ook onverwachts zwanger geworden van de 3de.. Mijn jongste is 6 maanden nu. Ik heb dalijk 3 kinderen in 3 jaar :$. Ook wij hebben 2 schatten van jongens. Mijn vriend begon ook over abortus, en hij weet dat ik er tegen ben! Hij zegt dat ik hem daarmee voor het blok zet, maar zo bedoel ik het niet. Onze situatie waar we nu inzitten is een 3de kindje eigenlijk niet mogelijk maar er is altijd een mouw aan te passen vind ik. We praten er wel over gelukkig. Het is voor mijn vriend meer de praktische dingen (auto, het weggaan, ruimte in huis), hij zegt niet dat hij het niet wil hoor.

Je moet er rustig over praten met je man geeft het wat tijd. Als ij geen abortus wil doen moet je het ook niet doen. Laat je ook niet dwingen. Heb zelf ook eerlijk tegen mijn vriend gezegd dat dit kindje gewoon blijft zitten.. we gaan er samen voor of je gaat maar weg. Dan ben ik echt to the point. Hij respecteert dat ook wel weer.

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik denk dat hij het niet gezegd heeft omdat hij bang was dat ik een morning afterpil zou halen. Dat had ik waarschijnlijk ook wel gedaan.
    Maar nu is het zo gelopen en ben ik al gek op mijn kleine ukkie 2 :D

3. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

ahum....ik ben ook gek op jou foxter hahaha!!

(ik begrijp je zin natuurlijk helemaal hoor;))

4. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    esmeralda; Wat een verhaal zeg, wel knap dat je dat o durft te zeggen. Wordt inderdaad druk maar dat gaan we ook wel weer reden. Wij vrouwen komen er altijd wel zijn het sterkste geslacht. Dus we kunnen het. hihi

5. Bri

Bri Niet meer actief

ah, dus jullie gebruiken samen hetzelfde account? misschien een goed idee om nu zelf een aan te maken? of niet hoor, maar dan raken wij zo in de war ;)

goed om te zien dat jullie er samen uit zijn wat jullie willen doen!

6. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

Ik ben heel eerlijk naar mijn vriend toe.. Als je relatie goed zit kun je alles tegen elkaar zeggen. Mijn vriend moet het allemaal nog een plek geven enzo.

En idd wij vrouwen komen er wel. Als het moet kunnen we wel zonder de mannen ;)

7. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    pfff heb niet alles precies gelezen... maar kan wel bijna zeker zeggen in ongeveer hetzelfde schuitje te zitten.

Had een week geleden al een topic geopend over vruchtbaar slijm tijdens pilgebruik, of dit kan of niet.

Zoals het er nu naar uit aan het zien is, ben ik zwanger geworden van de 3e tijdens het gebruik van de pil (niet vergeten/niet ziek geweest ect.)
    Dit was voor ons weer de tweede pilmaand na de geboorte van ons tweede kindje, een super lief manneke van 3mnd en 3 weken. Dan hebben we nog een prachtige dochter van 20 mnd.
    Zondag gaan we een test doen, als er dan nog geen menstruatie is, wel heb ik 1 dag een klein beetje bruin slijm gehad, daarna niets meer (vermoed een innesteling). Ben wel wat misselijk/beetje buikijn, maar dat kan ook de situatie zijn.

Hoe wij hier tegenover staan... pffff we zijn jonge ondernemers, hebben 2 prachtige kindjes, een derde niet gepland maar zeker gewenst. Voor ons voelt het als een geschenk, het heeft dan zo moeten zijn.
    Al kijk ik wel echt heel erg op tegen een zwangerschap met al twee kelintjes, en alweer zwanger zijn, ben net bijna 3 jaar zwanger geweest... nu misschien weer. We zullen even afwachten, en is het niet zo, dan plaatsen we zoals gepland deze maand een spiraaltje en gaan we met zn 4tjes verder en zien we voor de toemomst wel of ons een derde kindje gegunt zou mogen worden.

8. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jee, dus toch niet hetzelfde slijm als bij mij...
    Sorry!

Deel Deze Pagina