Letrozol en bruine afscheiding

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Readytobeamom, Sep 26, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Readytobeamom

Dec 30, 2021
    35
    12
    8
    beste leden,

Ik kom net van de gynaecoloog en besef dat ik vergeten ben een vraag te stellen. Ik hoop dus dat jullie mij wellicht van een antwoord kunnen voorzien.

Vanwege het uitblijven van een zwangerschap heeft de gynaecoloog zojuist Letrozol uitgeschreven. Hierbij werd aangegeven dat ik vanaf de 3de van mijn cyclus tot de 7de dag een pilletje moet innemen. Nu is de vraag: voordat ik het “rode bloed” uitbreekt, verlies ik de dagen daarvoor altijd wat oud bloed. Soms veel, soms weinig. Welke dag kan ik rekenen als mijn eerste cyclusdag? De dag dat ik oud bloed verlies of de dag dat het rode bloed uitbreekt?

2. Kiwi3191

Kiwi3191 Fanatiek lid

Jun 24, 2022
    2,251
    1,529
    113
    Female
    Ik denk dat je daarvoor best nog even terugbelt. Ikzelf heb geen last van bruine afscheiding voor mijn menstruatie. Ik start effectief met dag 3. Ook als mijn menstruatie pas om bijvoorbeeld maandagavond om 23u start, tel ik dat als dag 1. Maar ik heb al gelezen dat sommige pas dag 1 tellen vanaf dag nadien.
    Is misschien ook afhankelijk van hoelang je menstruatie duurt ?
    Mijn cyclus was onregelmatig dus ik tel daarom ook vroeg anders heb ik nog steeds een late eisprong.

Share This Page