Hoi, Gisteren pick up gehad voor ons icsi traject. 40 eitjes!! Waarvan 33 bruikbaar en nu 22 embryo's. Duimen dat er veel dag 5 halen zodat ze de vriezer in kunnen. Vandaag echt wel last. Moet tot vrijdag rusten dat had ik onderschat dacht het niet nodig te hebben maar merk vandaag van wel haha. Het gaat wel maar bewegen en zo doet wel pijn moet er ook echt niet op drukken vooral links. Iemand die dit ook had? Niet gek natuurlijk met 40 eitjes. Maandag terug op controle heb alleen geen zin in een inwendige echo wil even niet meer terug denken aan die pijn die ik had. Hopelijk geneest het snel, buikje is iets of wat opgeblazen, steunkousen aan en 2x oer dag nutri eiwit drankje.
Hi Stephani27, jeetje, wat een boel eitjes heb jij gehad! Geen wonder dat je er zoveel last van hebt; dat is echt oprecht niet gek. Ik had 22 eitjes en heb daarvoor 1,5 week plat moeten liggen en 4 tot 5 liter per dag moeten drinken. Het is superbelangrijk dat je bloed niet verdikt, veel blijven drinken en eventueel je gewicht in de gaten houden. Als deze ineens op een dag 1,5 kg meer is, dan moet je direct aan de bel trekken. Ik hoop dat jouw ziekenhuis dat ook heeft gezegd (dreigende) overstimulatie is niet niks, en zeker niet met dat aantal eitjes. Zorg goed voor jezelf en neem voldoende rust. Die heb je zeker nodig. Zoals mijn arts het zeI; elk eitje dat is opgepikt is eigenlijk één blauwe plek. Jij hebt dus 40 blauwe plekken. Goed voor jezelf zorgen! Heel veel succes en geluk gewenst in het vervolg van je traject. Ik hoop dat één van je vele embryo's een mooie plakker mag zijn. Liefs,
Jeetje mina wat een score! Helemaal niet gek dat je pijn hebt hoor. Je topic is al eventjes geleden. Hoeveel zijn er ingevroren? En ik denk dat je geen verse TP heb gehad? Hier onverwachte overstimulatie met ong 10 eicellen. Veel pijn, ingedikt bloed en heb me echt wel 2 weken erg beroerd gevoeld. Bij mijn tweede punctie 16 eicellen en geen overstimulatie gelukkig. Hoe voel jij je nu? Hopelijk ben je goed hersteld.
Jemig.. dat zijn er veel. Ik had de laatste keer 21 eitjes en alleen maar dreigende overstimulatie. Hier voor medicatie gekregen (geen idee meer wat), veel drinken en rustig aan doen. Wel gewoon gewerkt. Op het randje geen terugplaatsing, was te onrustig in mijn buik, bloedwaardes waren wel al vrij snel goed.