A.s. zondag zijn mijn man en ik 4 jaar getrouwd en we willen graag samen met onze kids iets leuks doen. Tja... genoeg opties zou je zeggen. Maar nu komt het lastige dat onze zoon 3 jaar oud is en onze dochter 12 jaar oud. Een behoorlijk verschil dus en dat maakt het er niet makkelijker op om iets leuks te verzinnen. Heeft iemand nog leuke tips voor ons? Oh ja... we wonen in Noord-Limburg en willen er best een stukje voor rijden maar het moet natuurlijk niet in Friesland zijn of zo he
Ik zou gaan voor een dagje pretpark als ik jullie was. Dat is voor alle leeftijden wel leuk. Veel plezier op jullie trouwdag.
Dagje zwemmen bij de Kempervennen (center parcs)en 's avonds daar lekker eten. Daar zijn arrangementen voor, dacht ik. Zou je even op de site moeten kijken. Fijne trouwdag! Groetjes Annedore
hmm ballorig is ook heel leuk...vaak afdeling voor kleinere kindjes en klim en ballen en speel gedeelte voor oudere kindjes.... Leuk voor jong en oud! En daarna uit eten....of mac hahaha.
De Veluwsche Stoomtrein Maatschappij Veluwe-IJssel B0emel. Het is misschien wat ver weg maar erg leuk!