Hoi! Even een vraag, is er ergens een overzicht van mijn reacties in het forum? Nu moet ik steeds terug, de pagina opzoeken en dan kijken of er reacties na mij zijn geweest. Een overzicht zou dus veel makkelijker zijn. Is deze er?
Hier boven in die bruine balk staat aan de rechterkant "Direct links". Als je daarop klikt, kun je daarna op "Mijn berichten" klikken. Bedoel je dit?
Als je bovenin naar Directe links gaat en dan naar berichten van vandaag kun je zo zien waar je wat gepost hebt
En als je naar directe links gaat en dan naar mijn abbonementen kom je op alle topics waar je gereageert hebt
Maar als je op "Berichten van vandaag" klikt, dan krijg je toch alle topics te zien waar nieuwe berichten zijn geplaatst vandaag? ook de topics waar je helemaal niet gereageerd hebt?
Als ik reageer op een onderwerp krijg ik daar automatisch een abonnement op (kan je ergens instellen volgens mij). Als ik dan klik op gebruikersinstellingen, krijg ik al mijn abonnementen te zien en zo zie je heel makkelijk of er na Jou gereageerd is.
Ik klik op mijn naam bij 'Welkom, Jusi.' Dan klikken op 'Statistieken' Dan op 'Zoek alle berichten van Jusi' Vind ik in ieder geval een heel makkelijke manier.