Bericht word pas geplaatst met goedkeuring van moderator?

Discussie in 'Over deze site' gestart door Jel, 15 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Ik had gereageerd op een topic in televisie/film/nieuws wat gaat over oppassen met je foto's op het net plaatsen omdat mensen of pedo's ze soms gebruiken.

Nu kreeg ik, toen ik op 'reageren' klikte, een bericht na die tijd dat mijn bericht eerst gecontroleerd word door een moderator voordat hij geplaatst word. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Waarom is dat?

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Waarschijnlijk heb je een woord in je bericht staan die niet goed gekeurd is door het beheer. Woorden die gaan over iets wat je van het net op je computer wilt zetten bijv. Hopelijk snap je het woord wat ik bedoel ;)

3. Jel

Jel Niet meer actief

Ok... dat is dan iets nieuws zeker. Heb het nog niet eerder gezien terwijl ik hier toch al jaren zit. Lijkt me toch dat mijn bericht wel goedgekeurd moet gaan worden. Het is een citaat van fb dat ik in dat bericht heb gezet, met inderdaad een woord over iets dat begint met een p en eindigt op een o.

4. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Pinokkio? :D

5. Jel

Jel Niet meer actief

ja zoiets. :D

6. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    hihi :D

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Klopt, zoals we al in een privé bericht meldde, stonden er diverse woorden in die, in welke vorm dan ook, niet zijn toegestaan op Zwangerschapspagina.nl.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina