Hey lieve meiden. Op 17 maart ben ik mama geworden van een prachtige dochter kayleigh.. Nu voel ik me deze maand heel raar..precies weer zoals ik me voelde bij kayleigh. Er hoeft maar iemand boe of bah tegen me te zeggen en ik sta op me kop. Ik heb 5 dagen geleden getest met etos ..en er kwam een ini mini streepje.. Dag erna met kv ..negatief .. Ik dacht naja indroging jammer..maar nu moest ik vandaag ongesteld worden en het is er nog niet.. Heb ook geen kramp gehad of niks.. Nu ga ik morgenvroeg maar weer testen... En wou vragen of iemand dit ook al eens heeft gehad... Een ini mini streep.. En kv negatief en dan toch zwanger.. Een vriendin van mij heeft de etos test gezien en die zag het streepje meteen dus het was geen tuurwerk.. Wat is een vrouwen lichaam toch een raar iets.. Hèhè.. Slaap lekker!
hey rubyred, ik heb hier gelukkig of helaas geen ervaring mee ( ligt er aan hoe je het bekijkt he) Wel super spannend ik ben benieuwd! succes met testen
de kv test is juist heel gevoelig! zou je nu toch wel posi mee moeten testen. kv heeft bij mij nog nooit streepjes gegeven als ik niet zwanger was, dus zou geen andere gebruiken als die. kvtesten zijn echt 1 vd gevoeligste testen en heel betrouwbaar! succes!
Nee haha nog niet getest.. Ben aan het wachten op de postbode haha. Heb ze online besteld..met het vieze weer de afgelopen dagen ben ik de deur niet uitgeweekt Hihi!
Haha! Ik zie de fiets staan nu doet ze meestal de straat voor de mijne..ik laat het jullie meteen weten!
helaas meiden, zo omo wit als het kan .. was een test van boomshop die voor 1,50.. dan maar wachten wanneer me nod gaat doorzetten! bedankt voor al jullie reacties! x