Centerparcs het Meerdal

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Nen87, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoi dames,

Wij overwegen een weekje cp Meerdal te boeken voor de zomervakantie. Lijkt ons een leuk park voor de kids (dan 26 en 10 maanden) vanwege het mooie zwembad, maar ook vanwege de goede binnenfaciliteiten mocht het weer tegenvallen (we hebben het natuurlijk over NL ;)).
    Wat zijn jullie ervaringen met dit park?

Groetjes!

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik persoonlijk vindt het een minder leuke.

zwembad vind ik beetje saai en ongezellig.

leukste vind ik heijderbos en huttenheugte

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Meerdal is niks aan (vind ik dan precies om bovenstaande reden).
    Eemhof heeft ook een heel leuk zwembad, enige nadeel vind ik dat de plaza daar open is.
    Dus niet overdekt.

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Als je dan voor een leuk kinderpark gaat is Erperheide wel erg leuk! Daar hebben ze dus een binnenspeeltuin. Wij hebben ons er een hele week goed kunnen vermaken!

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Meerdal vind ik 10x niks

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wij zijn er al 2 x geweest met de kids, vind het een leuk park. Probeer alleen wel een huisje in de buurt van de plaza te krijgen, want het park is erg groot.

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hm ik lees tot nu toe overwegend negatief over Meerdal. Toch maar even de andere parken kijken die jullie noemen!

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Vossermeren in België vond ik overigens erg mooi

9. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Wij vinden meerdal juist een heel leuk park, indoor speeltuintje voor de kids, leuk kind vriendelijk zwembad, grote market dome, leuke kinderboerderij buiten.

Wij gaan ieder jaar minstens 1x naar Meerdal

Heijderbos vind ik dan weer saai, althans de jungle dome is daar wel leuk maar goed daar zit je ook niet de hele dag en vind ik voor hele kleine kids ook niet je van het.

10. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Meerdal vonden wij ideaal met kleine kids. Vooral het grotere en diepere goed verwarmde bad was heerlijk (niet alleen een klein kinderbadje met een mini laagje water zodat papa en mama het alsnog koud hadden :p)! Konden zowel onze kids als wij heerlijk dobberen, maar ook kinderbad was top. Kinderboerderij vond de oudste toen ook erg leuk.
    Voor oudere kinderen zou ik het iets minder hebben gevonden, maar toen met de oudste van 4 en de jongste van een halfjaar hebben we het heerlijk gehad! Overwegen er nu nog naar terug te gaan

11. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Mijn favo´s zijn;

Heijderbos
    Eemhof
    Vossemeren

Derest vind ik eigenlijk nogal but.
    Erperheide was het saaiste van allemaal.
    Baluba was dan leuk voor de kids, maar daar houd het ook mee op eigenlijk..

12. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Okee, wij vonden juist het Heijderbos tegenvallen, 2 weken terug geweest... Het zwembad vonden wij ook erg klein, druk en propperig.

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik ben er geweest 4 x eten is niet te vreten !! zwembad is saai en lopen kakkerlakken ! ( ja zelf gezien )

14. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    en heijderbos is nog saaier

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Argh haha dit maakt de keuze niet makkelijker... Staan we net op het punt om toch maar meerdal te boeken, lees ik over kakkerlakken ieeeewww..

En de Kempervennen?

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    We gaan het er gewoon op wagen dames hahaha!

17. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik kom hier al 4 jaar en heb werkelijk waar nog nooit 1 kakkerlak gezien, het enige wat je daar kan zien zijn wilde hertjes, erg leuk om te zien en qua eten, tja smaken verschillen wij vonden het gewoon goed, geen culinaire hoogstandjes maar hey dan moet je naar een 5* restaurant gaan ;)

18. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Mijn tante werkt daar al heeeel erg lang, wij zijn daar dus heel vaak geweest, en we hadden het altijd naar ons zin gehad.

19. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    kempervennen is super! Sinds het zwembad is vernieuwd vind ik de kempervennen het beste..

20. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Vond het een erg groot park en moest dus een eind lopen om naar de aqua mundo te gaan. Maar verder was het een prima park!

Deel Deze Pagina