Mijn zoontje wil niet drinken

Discussie in 'Voeding' gestart door mamma van stef, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Hallo allemaal!

Mijn zoontje Tijs is nu 5 maanden., Vanaf het begin is het drinken moeilijk. Tijs bleek koemelkallergie te hebben.
    Ondanks Nutramigen bleef het spugen, Tijs krijgt nu johannesbroodpitmeel in de fles, maar blijft spugen!
    Nu het volgende...

Tijs eet niet meer, hij is nu ook opgenomen in het ziekenhuis, heeft de waterpokken die bij hem dus heel hard aanslaan!
    En door het niet eten ook nog uitdrogingsverschijnselen.
    Heeft nu aan de sonde ORS gelegen, en de ors is gestopt.
    Tijs moet nu 6 voedingen van 120 gaan drinken, maar hij drinkt niet, geen slok.
    Dus wordt het weer via der sonde bijgevoed... (waar hij Trouwens ok erg bij moppert)
    Hij krijgt sinds vandaag losec voor de reflux...
    Maak me enorm zorgen, als hij nu zelf een beetje at, maar zelfs geen slokje, hij probeert het neit eens...
    Het kan dat er waterpokken in de mond zijn, maar we hebben gekeken en ze niet ontdekt, en hij zuigt wel vol enthousiasme op zijn speen.

Heeft iemand ervaringen hiermee en een idee waar het aan kan liggen?
    Ik wil zoooo graag mijn kleine ventje thuis hebben, maar zo gaat dat voorlopig niet gebeuren...

Dank jullie wel voor het meedenken

2. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Goh, vervelend voor jou en je ventje. Ik kan je helaas niet van goed advies voorzien.

Mijn zoontje heeft met 7 maand in ziekenhuis gelegen voor een weekje door ROTA-virus ( op darmen). Hij kreeg ook via sonde eerst alleen ORS en toen halverwege de week ging het met kleine beetjes van 40 a 60 cc per fles toch weer wat beter met hem. Ik kan me voorstellen hoe je je dus voelt, wees maar blij dat hij in het ziekenhuis is in goede handen.
    Natuurlijk wil je hem snel weer thuis, maar zo lang hij nog niet goed drinkt dan zullen ze hem nog wel daar houden.

Sterkte in ieder geval.

Deel Deze Pagina