Ik hoop het ook duikster Zal mezelf er dan nog maar ff bijzetten lina: zwanger!! na 2e IVF (cryotp) fredje zwanger!! na 1e ronde hormoon spuiten elmo: 8 juni 1e FM, 3e ICSI mandy80 4e IUI, hierna nog 2 pogingen, anders IVF pientje: PCO, 3e ronde clomid, nu 100mg. 2 juni weer 1e FM. runner: PCO, 2e ronde clomid 50mg, ongi (of niet!) afwachten, volgende ronde meer controles elfje: PCO, 2e ronde clomid 50mg, progesteron 54!! senna1979: vermoeden PCO, wacht op eerste onderzoeken, eerst ongi worden. dee: vermoeden PCO, 7 juni uitslagen van onderzoeken. Moo: complete onderzoeksmolen doorlopen, 20 juni IUI spreekuur giovanna: PCO, 4e ronde clomid, nog 2 weken wachten... Mijnimeel vermoedelijk PCO + maar 15 procent zwemmers zaad. 1e ronde Clomi 50 mg, 19-6 bloedprikken + 29/6 naar fert. arts rosi: 1e ronde clomid 50mg, 7juni eerste FM maggie: endometriose, jan tot juni 2005 zoladex gehad, 23 mei jl. HSG, 15 juni weer naar gyn. Marjo83: PCO, 1e ronde Clomid (50 mg) 2 juni 1e FM
Ja inderdaad gezellig stel zijn we zo samen bij elkaar. Maar ik zeg maar zo: goed werk heeft tijd nodig Succes allemaal X Dee
sja dat zou helemaal super wezen.... hoe zouden we dan terug kijken op deze periode? Een periode met veel frustraties.... wat zullen we blij zijn als het zover is....zucht....nog ff door blijven dromen....
lina: zwanger!! na 2e IVF (cryotp) fredje: zwanger!! na 1e ronde hormoon spuiten elmo: 8 juni 1e FM, 3e ICSI mandy80: 4e IUI, hierna nog 2 pogingen, anders IVF pientje: PCO, 3e ronde clomid, nu 100mg. 2 juni weer 1e FM. runner: PCO, 2e ronde clomid 50mg, ongi (of niet!) afwachten, volgende ronde meer controles elfje: PCO, 2e ronde clomid 50mg, progesteron 54!! senna1979: vermoeden PCO, wacht op eerste onderzoeken, eerst ongi worden. dee: vermoeden PCO, 7 juni uitslagen van onderzoeken. Moo: complete onderzoeksmolen doorlopen, 20 juni IUI spreekuur giovanna: PCO, 4e ronde clomid, nog 2 weken wachten... Mijnimeel: vermoedelijk PCO + maar 15 procent zwemmers zaad. 1e ronde Clomi 50 mg, 19-6 bloedprikken + 29/6 naar fert. arts rosi: 1e ronde clomid 50mg, 7juni eerste FM maggie: endometriose, jan tot juni 2005 zoladex gehad, 23 mei jl. HSG, 15 juni weer naar gyn. Marjo83: PCO, 1e ronde Clomid (50 mg) 2 juni 1e FM Quinnygirl: eerste ronde met Provera en Clomid.
gestopt met de pil 2001 2003 in het ziekenhuis voor MMM en beginnen met IUI juni 2004 zwanger na de negende IUI 10 maart bevallen van een zoon door IUI 14 maanden aan het klussen geweest en nu weer de MMM in en nu 2 juni krijgen we weer een FM heb er deze week al twee gehad en hopen dat het weekend de inseminatie is, ze combineren het zaadonderzoek gelijk met inbrengen zodat het niet weg gegooid is, dus afwachten of het goed gaat en de zaad goed is en dan gaan de IUI's beginnen is het niet goed gaan we door naar IVF
Hoi, Juli 2004 spiraaltje laten verwijderen. Okt 2005 de MMM in. En nu voor de 6de keer IUI gehad. Gr Sonja
In ´97 ben ik gestopt met de pil.. In ´99 ben ik voor het eerst naar de gyn. gegaan en de beginnende onderzoeken gehad.Na een baarmoederfoto is geconstateerd dat ik een vleesboom heb,en ben ik begonnen aan de clomid.Zwanger,maar helaas miskraam.In 2001 heb ik een kijkoperatie gehad,en daarna zh in en uit voor controles.Daarna `pauze`,in 2005 weer begonnen.In nov 2005 zwanger geraakt van 2/ling,maar helaas verloren met 9 en 12 weken,en eileider verwijderd.Nu op 3 juli afspraak bij Gyn voor verder overleg,en uitslag bloedonderzoek hormonen. Groetjes,alida
hier mijn lijstje voor de MMMclub! april gestopt pil mei gyn. vermoeden geen eisprong/pcos? mei en juni bloedonderzoek en echo's 9 juni uitslagen onderzoek etc. ws juni/juli clomid?
Fredje vanaf lente 2004 bezig mei 2005 zwanger juni 2005 miskraam januari2006 naar het ziekenhuis mei 2006 zwanger en nu spannend!!!!
lina: zwanger!! na 2e IVF (cryotp) fredje: zwanger!! na 1e ronde hormoon spuiten elmo: 8 juni 1e FM, 3e ICSI mandy80: 4e IUI, hierna nog 2 pogingen, anders IVF pientje: PCO, 3e ronde clomid, nu 100mg. 2 juni weer 1e FM. runner: PCO, 2e ronde clomid 50mg, ongi (of niet!) afwachten, volgende ronde meer controles elfje: PCO, 2e ronde clomid 50mg, progesteron 54!! senna1979: vermoeden PCO, wacht op eerste onderzoeken, eerst ongi worden. dee: vermoeden PCO, 7 juni uitslagen van onderzoeken. Moo: complete onderzoeksmolen doorlopen, 20 juni IUI spreekuur giovanna: PCO, 4e ronde clomid, nog 2 weken wachten... Mijnimeel: vermoedelijk PCO + maar 15 procent zwemmers zaad. 1e ronde Clomi 50 mg, 19-6 bloedprikken + 29/6 naar fert. arts rosi: 1e ronde clomid 50mg, 7juni eerste FM maggie: endometriose, jan tot juni 2005 zoladex gehad, 23 mei jl. HSG, 15 juni weer naar gyn. Marjo83: PCO, 1e ronde Clomid (50 mg) 2 juni 1e FM Quinnygirl: eerste ronde met Provera en Clomid. Maamaa: Onvoldoende beweeglijk sperma, volop testenonderzoeken
lina: zwanger!! na 2e IVF (cryotp) fredje: zwanger!! na 1e ronde hormoon spuiten elmo: midden in de 3e poging mandy80: 4e IUI, hierna nog 2 pogingen, anders IVF pientje: PCO, 3e ronde clomid, nu 100mg. 2 juni weer 1e FM. runner: zwanger!! PCO, 2e ronde clomid elfje: PCO, 2e ronde clomid 50mg, progesteron 54!! senna1979: vermoeden PCO, wacht op eerste onderzoeken, eerst ongi worden. dee: vermoeden PCO, 7 juni uitslagen van onderzoeken. Moo: complete onderzoeksmolen doorlopen, 20 juni IUI spreekuur giovanna: zwanger!!PCO, 4e ronde clomid Mijnimeel: vermoedelijk PCO + maar 15 procent zwemmers zaad. 1e ronde Clomi 50 mg, 19-6 bloedprikken + 29/6 naar fert. arts rosi: 1e ronde clomid 50mg, 7juni eerste FM maggie: endometriose, jan tot juni 2005 zoladex gehad, 23 mei jl. HSG, 15 juni weer naar gyn. Marjo83: PCO, 1e ronde Clomid (50 mg) 2 juni 1e FM Quinnygirl: eerste ronde met Provera en Clomid. Maamaa: Onvoldoende beweeglijk sperma, volop testenonderzoeken Update, als er iets niet klopt.... Elmo
Ik wil zelf ook wel zo'n rood woordje achter mijn naam.... Denk dat ik dan mijn eigen naam geef...... we zien wel. Broeden meiden!! kop op! Elmo
lina: zwanger!! na 2e IVF (cryotp) fredje: zwanger!! na 1e ronde hormoon spuiten elmo: midden in de 3e poging mandy80: 4e IUI, hierna nog 2 pogingen, anders IVF pientje: PCO, 3e ronde clomid, nu 100mg. 2 juni weer 1e FM. runner: zwanger!! PCO, 2e ronde clomid elfje: PCO, 3e ronde clomid 50mg, 4 maanden even geen controles senna1979: vermoeden PCO, wacht op eerste onderzoeken, eerst ongi worden. dee: vermoeden PCO, 7 juni uitslagen van onderzoeken. Moo: complete onderzoeksmolen doorlopen, 20 juni IUI spreekuur giovanna: zwanger!!PCO, 4e ronde clomid Mijnimeel: vermoedelijk PCO + maar 15 procent zwemmers zaad. 1e ronde Clomi 50 mg, 19-6 bloedprikken + 29/6 naar fert. arts rosi: 1e ronde clomid 50mg, 7juni eerste FM maggie: endometriose, jan tot juni 2005 zoladex gehad, 23 mei jl. HSG, 15 juni weer naar gyn. Marjo83: PCO, 1e ronde Clomid (50 mg) 2 juni 1e FM Quinnygirl: eerste ronde met Provera en Clomid. Maamaa: Onvoldoende beweeglijk sperma, volop testenonderzoeken (persoonlijke up date)
lina: zwanger!! na 2e IVF (cryotp) fredje: zwanger!! na 1e ronde hormoon spuiten elmo: midden in de 3e poging mandy80: 4e IUI, hierna nog 2 pogingen, anders IVF pientje: PCO, 3e ronde clomid, nu 100mg. 2 juni weer 1e FM. runner: zwanger!! PCO, 2e ronde clomid elfje: PCO, 3e ronde clomid 50mg, 4 maanden even geen controles senna1979: vermoeden PCO, wacht op eerste onderzoeken, eerst ongi worden. dee: vermoeden PCO, 7 juni uitslagen van onderzoeken. Moo: complete onderzoeksmolen doorlopen, 20 juni IUI spreekuur giovanna: zwanger!!PCO, 4e ronde clomid Mijnimeel: PCO + maar 15 procent zwemmers zaad. 1e ronde Clomid 50 mg, 19-6 bloedprikken + 29/6 naar fert. arts rosi: 1e ronde clomid 50mg, 7juni eerste FM maggie: endometriose, jan tot juni 2005 zoladex gehad, 23 mei jl. HSG, 15 juni weer naar gyn. Marjo83: PCO, 1e ronde Clomid (50 mg) 2 juni 1e FM Quinnygirl: eerste ronde met Provera en Clomid. Maamaa: Onvoldoende beweeglijk sperma, volop testenonderzoeken Update!