De naam van onze zoon is vorig jaar één keer gegeven in ons postcodegebied en komt maar 64 keer voor in Nederland. Inmiddels zeker 65 keer want een actrice heeft haar zoon onlangs zo genoemd. Grappig dat ik de namen van kindjes uit de buurt terug zie die ik ook echt ken.
Geinig zeg, ik ben nu natuurlijk wel heel benieuwd hoe je zoon heet! De naam van onze dochter die vorig jaar is geboren is in heel Nederland best populair maar is in onze buurt vorig jaar ook maar één keer gegeven. En ik zie inderdaad ook de naam van een jochie uit de buurt die ik ken
Leuk! Mijn 1ste dochter haar naam is 0 keren gegeven in heel NL vorig jaar! En de naam die we aan mijn 2de dochter gaan geven ook slechts 40 keer in heel NL... Misschien hebben wij een hele slechte smaak, of gewoon unieke namen, haha!
Haha same here, naam van onze zoon komt 1x voor in ons gebied en 40x in heel Nederland. Staat er ook nog bij: Naam komt 1x voor in dit gebied maar is niet uniek. Hoezo niet uniek?!
populairste naam is Luuk. 9 jongens heten zo. 5 jongens heten Robin, een typische naam voor deze gemeente. De populairste meisjesnaam in Arnhem in 2015 is Emily. 7 meisjes heten zo. 3 meisjes heten Djahlainey, een typische naam voor deze gemeente. De opvallendste unieke naam in deze gemeente is Merk, gegeven aan een jongen. 3 meisjes die Djahlainey heten. Zouden ze vast van elkaar hebben afgekeken. Wie verzint er nou zo'n naam. En merk is ook sneu zeg!
Heb eerst op postcode gezocht. Er zijn blijkbaar 76 kinderen geboren in 2015 in onze buurt. 9 meisjes en 3 jongens kregen een naam die nergens anders in Nederland voorkomt, ik vind dat veel! Voor de meisjes zijn dat Solènn, Djalana, Djaleesa, Laylaa, Leeyana, Lynea, Madjely, Merin, Vijelle. Voor de jongens Noäm, Abderrahim, Ravie. Goh, als je nog inspiratie zoekt.. Dit is me het buurtje wel In de hele stad is Sam de populairste naam (9 jongens). "6 jongens heten Vigo, een typische naam voor deze gemeente". Voor meisjes was Anna het populairst (12 meisjes). "4 meisjes heten Karlijn, een typische naam voor deze gemeente" "De opvallendste unieke naam in deze gemeente is Spijker, gegeven aan een jongen"
In de stad waar we naartoe willen verhuizen is de populairste naam Liam (11 jongens). "2 jongens heten Vreginio, een typische naam voor deze gemeente". Voor meisjes was Lynn het popluairst (6 meisjes). "3 meisjes heten Miray, een typische naam voor deze gemeente" "De opvallendste unieke naam in deze gemeente is Rho, gegeven aan een meisje". Goh, ik vind dat geloof ik geen vooruitgang Al vind ik Miray en Rho best mooi.
Hahah dit is verslavend, zo leuk om te zien! In de gemeente waar ik vandaan kom zijn maar 16 kinderen geboren in 2015. Nergens anders in Nederland gegeven zijn voor een meisje Anna-brecht, en voor een jongen Eelke-Jan, Geart, Ridzert, Wander-Mathijs en Yusouf. Verder werden de meisjes Fenna, Evi, Eline, Maria, Yenthe, Rixt en Leya geboren, en de jongens Klaas, Gerrit-Jan en Marko. Bijzonder! Ben echt dol op de naam Rixt Wander-Mathijs vind ik ook bijzonder! In mijn geboortestad is Tim de populairste naam (7 jongens). "4 jongens heten Noël, een typische naam voor deze gemeente." Voor meisjes was Zoë het meest populair (8 meisjes). "4 meisjes heten Ylva, een typische naam voor deze gemeente". Ylva! Hoe cool! "De opvallendste unieke naam in deze gemeente is Million, gegeven aan een jongen". Miljoen, tja, ik kan me voorstellen dat je je rijk rekent met een zoon, maar om hem nou zo te noemen?
Leuk om te zien, alleen heb ik er niet veel aan op postcode gebied. Mijn eigen postcode pakt hij niet eens en postcode een klein stukje verderop is maar 1 kindje geboren in 2015
In mijn omgeving zijn het voornamelijk kwik, kwek en kwak namen die zijn gegeven (Teun, Tess, Thijs). De enige naam die eruit springt is Szymon, schijnbaar was Simon te eenvoudig of te logisch...
Grappig om te zien. De populairste namen hier zijn Willem en Johanna De namen van mijn jongste twee komen hier maar 1x voor