'Ziek' thuis

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Prinsesje23, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prinsesje23

Prinsesje23 Niet meer actief

Vandaag heb ik mij ziek gemeld op mijn werk. Gisteren was ik al beroerd en misselijk en al het hele weekend futloos en moe. Vannacht had ik wéér hoofdpijn en was weer misselijk bij het opstaan. Ik had gewoon niet de puf en energie om aan het werk te gaan. Vanmorgen naar mijn werk gebeld en ziek gemeld. Ben van plan om morgen wel weer aan het werk te gaan. Op mijn werk weten ze nog niet dat ik zwanger ben maar ik hoop niet dat ik hier te vaak last van krijg :(

Vandaag even een rustig dagje. Heerlijk in de pyama op de bank en ik moet zeggen dat ik wel wat opknap.

2. anietje

anietje Actief lid

16 nov 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    Wat naar meis, hopen dat je gauw voorbij de eerste 12weken bent en dan minder misselijk bent. Nog 6 weekjes even de tanden op elkaar. Dat neemt niet weg dat het voor nu heel verveledn is. Mocht het nu wel te vaak voorkomen dat je je ziek meldt, kun je ook een teamleider of manager in vertrouwen nemen, dan heb je iig respect vanuit daar.
    Succes
    Groetjes Anita

3. Prinsesje23

Tot nu toe ben ik 2x ziek geweest in 1,5 jaar tijd dus dat valt mee :) ik kan daar nog wel even op 'teren' ;)

4. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen

een tip zou kunnen zijn om zowel 's avonds voor je naar bed gaat en 's ochtends voor je opstaat nog iets te eten. Cracker, rijstwafel, zoiets. Daar zou je dan minder misselijk van kunnen worden!

5. Prinsesje23

Gisteravond heb ik inderdaad nog wat gegeten en het ging wel wat beter... morgen ga ik uit eten waar ik enorm zin in heb dus eigenlijk hoop ik dat ik dan wat meer eetlust heb :(

Deel Deze Pagina