Ik zie net iemand op facebook die 'Oviebollen' ging maken. Oftewel oliebollen uit de oven... onder het bericht stonden vooral positieve reacties... Ik kende het dus totaal niet! Mijn vraag, nog iemand die ervaring heeft met Oviebollen? Mij lijkt het ideaal, maar kan me dr niks bij voorstellen. Wil wel graag de lekkere oliebollensmaak en zal voor de zekerheid ook gewoon oliebollen halen bij de kraam hier.
Heb vorig jaar airbollen gemaakt (oliebollen uit de airfryer) ik vond het verschrikkelijk vies. Mis echt de olie smaak.
Haha had het hier echt nèt met mijn man over. Ik lees even mee, want ben ook errug benieuwd of t nu wat is
Ik dacht ook dat het een schrijffout was, ik denk echt dat je de typische smaak van de oliebol mist. Ben wel benieuwd maar we maken toch echt wel de echte oliebollen.
Ze doen er wel een lepeltje olie over voor ze de oven in gaan, dus dat bakt wel lekker vettig... maar heel anders dan echt ín een bad vol heet vet natuurlijk. Ik ben ook nieuwsgierig naar de smaak iig! Echte oliebollen zal ik niet snel gaan bakken, Oviebollen ga ik misschien wel proberen al ik meer positieve verhalen lees
Heb net op de advertentie van Koopmans zelf gekeken op facebook. Reacties zijn heeeel wisselen! Ik ga ze dinsdag wel proberen, ik zal het laten weten...
Heb een pak besteld bij de week boodschappen, kan er dus pas vanaf volgende week over mee praten Ik denk eerlijk dat '' de '' smaak van de oliebol wel weg valt, een oliebol is voor mij altijd een klein beetje vettig en krokant aan de buitenkant. Maar goed, we gaan het proberen
Ik vond ze eigenlijk nog behoorlijk vet😮 Warm zijn ze wel te eten maar koud niet echt lekker. Met oud en nieuw eten wij gewone oliebollen😉
Wat is het verschil met de gewone variant? (Behalve in de oven natuurlijk) Zou je dit ook met de gewone oliebollenmix kunnen doen? Ook gewoon in een bakblik.