OVIN wie ook?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ukke, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Na een langdurig traject van 4 jaar in de MMM is vorig jaar ons zoontje geboren dmv OVIN oftewel, ovulatie inductie....
    Geen goede eisprong van mezelf (PCOS achtig, maar ook weer niet helemaal, want mijn cyclus is te lang en de eitjes rijpen te langzaam)
    Afijn eerst een jaar lang gerommeld met clomid, en maar ophogen en ophogen... blijkt... mijn baarmoederslijm heeft last van de bijwerking, waardoor ik helemaal niet vruchtbaar ben :$
    Afijn, nieuwe aanpak spuiten van het hormoon Puregon. Maar ze willen slechts 1 eitje laten rijpen, dus dit gaat met langzame opbouw... bij de laatste echo een super groot ei, en ook maar 1!, 's avonds een knallende ovulatietest, ik spuit direct Pregnyl om de eisprong te ondersteunen en we moeten aan de bak :)
    Het is de eerste ronde gelijk raak!

Nu is ons zoontje alweer een jaar en zitten we in de eerste MMM ronde. Ik zit op spuit dag 2 en volgende week donderdag de eerste follikelmeting... spannend!
    Ik weet dat het weer tergend lang kan duren, al had de vorige poging met Puregon direct succes.

Wie zit er ook in de MMM met OVIN?
    Wel gek om zo weer in het ziekenhuis te komen, daar waar ik ruim 3 jaar kind aan huis was. Het voelde wel raar om daar nu met mijn zoontje te komen.... al die jaren daar zitten en hopen op een wonder en nu zit hij erbij...
    Daarbij de meiden die nog steeds wachten (ook die ik van het forum ken en 'gelijk' met mij op gingen. Allemaal ongeveer even lang in de molen. Van de 4 nu 2 een kindje 1 zwanger en 1 waarbij het nog steeds niet wil vlotten.. ik leef mee)

Voor ons gaat het weer verder. Wij willen door voor nummer 2 echt spannend ;)

Deel Deze Pagina