Hoi, Ik ben aan het bedenken wat ik nu het beste kan doen. Ik heb 1 ivf poging gehad en daar heb ik nu nog 10 cryo's van over. Wanneer deze cryo's niet goed ontdooien of niet blijven plakken zou ik ivf 2 graag in dusseldorf doen. Nu had ik gehoord dat er in dusseldorf een wachttijd is van 5 maanden. Kan ik mij het beste nu al aanmelden dan, zodat ik na de cryo's niet meer lang hoeft te wachten aangezien vaak niet alle cryo's het ontdooien overleven.? En als het raak is of ik kan elke cryo gebruiken en er dus 10 maanden mee vooruit, dit doorgeven aan dusseldorf.
Ik denk dat ik me wel alvast zou aanmelden en aangeven dat je nog cryo's in NL hebt. Als er dan een wachtlijst is, ben je in ieder geval alvast aangemeld! Maar hopelijk zit jullie wondertje tussen deze cryo's!
hoi Laney gewoon een afspraak maken. Als je een intake hebt gehad, kan je in DD starten direct na je cryo's. Ik heb ook 2 weken geleden mijn intake in DD gehad en zit nu in de wachtweken van een cryo (vanuit Nl) en heb er nog 1 in de vriezer. DD weet dit en ik kan bellen als de cryo's niet gelukt zijn, dan kan ik ook direct door met ivf 2 zonder wachtlijsten. Maar hopelijk zit jullie wondertje inderdaad tussen die 10!!! cryo's en heb je DD niet nodig . Succes!