Oh jeetje ik ben echt stom. 2/5 voor de eerste keer iui met hormonen gedaan. 75 eh gonal-f en op 30/4 in de avond ovitrelle 250 gespoten. Nu heb ik vandaag 10 dpo een test gedaan dus 12 dagen na de ovitrelle en zie ik 2 streepjes. Realiseer me dus nu dat dit ook van de ovitrelle kan zijn zucht.... Iemand anders hier ervaring mee ik ben heel benieuwd!
Het kan maar zo knal positief.. Ik spuit ook ovitrelle en na 9 dpo en 10 dpo zie ik geen streep meer bij mezelf
Zou over paar dagen nog een keer testen. Ik testte na 14 a 15 dagen ovitrelle nog steeds positief terwijl dat toen niet zo was
@baby lees al even mee op dit forum jij bent ook al lang bezig of niet? Ik lees inderdaad in de bijsluiter van de Ovitrelle dat het na 10 dagen niet meer in je bloed zou zitten. Klopt dus met jou bevindingen! Spannend afwachten maar vrees ik. Jij ook heel veel succes en hoop dat je snel zwanger bent! @harlene als je de bijsluiter moet geloven dan zou dat van jou ook een vroege miskraam geweest kunnen zijn. Of had je het altijd?
Ik zou contact opnemen met je gynaecoloog of ferteliteitsarts. Vraag of je voor de zekerheid bloed mag prikken. Ik mocht het ook en helaas ik was 2 dagen later ongi
Ik vind het wel een hele duidelijke test voor alleen nog een restje ovitrelle. Ik vermoed dat er ook wat eigen hcg bij zit Nu maar iedere dag testen om te kijken of ze oplopen of aflopen. Spannend! Succes!
Vandaag weer getest. Vrijwel hetzelfde resultaat als gisteren. Pppfff zo spannend. Zou het dan na 20 maanden zover zijn na de 1ste iui?! Ik hou jullie op de hoogte en nog meer ervaringsverhalen zijn uiteraard welkom. Nu 11 dpo en 13 dagen na Ovitrelle.
Dit is geen ovitrelle meer hoor. Op 10 dpo had ik al tuur tuur testjes. Dit is duidelijk positief door een veel betere reden. Alvast voorzichtig gefeliciteerd
bij mij was de ovitrelle er ook na 8 dagen al uit... Zaterdags ovitrelle gespoten, maandags punctie, donderdags TP en de zondag erna een testje gedaan om te zien of ik idd nog positief zou testen door de Ovi, maar die was omowit... op 11 dpo weer een testje en die was positief, zie banner
Ik ga morgen een test doen van clearblue met weken indicator. Als die zwanger aangeeft op de dag dat ik van de kliniek officieel mag testen geloof ik het pas echt! 1ste iui met 2 eicellen . Spannend of het er 2 zijn en of het goed zit. Maar stap voor stap eerst morgen maar afwachten! Dank voor de lieve reacties!
Ongeloof overheerst maar ook zo blij! Dit gun ik iedereen hier. Ik heb ook zoveel momenten gehad dat ik er doorheen zat. Geef niet op!
Nou dat kan niet missen hoor! Gefeliciteerd! Het zou mij niet verbazen als je er twee on je buik hebt