goede dag dames ik heb vandaag 7 dagen na ovitrelle en zwangerschap test gedaan negatief heb ik te vroeg getest of moet ik geloven dat het weer niet raak is mvg
7 dagen na ovitrelle is dus ongeveer 5 dagen na eisprong. evt vruchtje is nog niet eens ingenesteld.. veel te vroeg dus. wacht rustig nog een weekje af zou ik zo zeggen
o spannend !!! toch weer een sprankje hoop bedankt al 5 jaar bezig wisten al heel jong dat we kinderen wouden helaas lukte dat niet gelijk heb ook pcos 22 jaar jong en dit is de de ene laste stap voor mij hormone spuiten dan ivf zijn er dames die met pcos ook iui hebben gedaan zo ja kan ik dat ook na vragen is er ook iemand die het leuk vind om elkaar zo nu en dan op te vrolijken ... in mijn eigen omgeving praten we hier niet over leeftijd onbelangerijk mailen/appen dat is eenzaam/zwaar bedankt voor de reacties tot nu toe ik ga weer verder ,1 week te gaan
Heey heey dame123, Ik zit zelf niet helemaal in jou situatie maar weet wel wat je door maakt. Wij zijn zelf ook jong, ben even oud als jou Wij zijn al ruim 3 jaar bezig en zijn nu met iui bezig. En krijgen nog 2 pogingen en daarna ook door naar ivf. Bij ons hebben ze geen oorzaak gevonden waarom het niet wil lukken. Het lijkt me erg leuk om in contact te komen met je Je mag me altijd een berichtje sturen als je dat leuk lijkt