Ovitrelle en decapeptyl buiten de koelkast?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door boannan, 8 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911
    11
    18
    Haarlem
    Net gehoord dat de punctie woensdag is en dat ik vanavond om 21:30 en 22:30 eerst de decapeptyl moet zetten en daarna de Ovitrelle. Ik ben vanavond weg (bridge competitie) en heb al wel geregeld dat ik om exact 21:30 en 22:30 even van tafel kan maar zou ik het ongekoeld kunnen meenemen? Ik ga rond 19:00 van huis weg en het is handiger als ik het al in m'n tas heb en het niet eerst uit de koeling moet halen en dan moet wachten tot het op kamertemperatuur is.

Wat denken jullie?

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Koeltasje?

3. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Dat kan wel mits het niet warmer wordt dan 25 graden is mij verteld. Zelf heb ik wel een klein koeltasje voor dagen dat ik medicatie mee moet nemen.

4. Om die 2 uurtjes zou ik me echt niet druk maken :)

5. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Nee die 2 uurtjes niet idd maar normaal neem ik een koeltasje mee , heb zelfs bij t concert van Marco Borsato geprikt :p

6. Ik in de Efteling, in één van de invalidentoiletten, onder andere :p

Als wij ver moesten reizen (dat was meestal alleen van de kliniek naar huis, a 3 uur) nam ik inderdaad een koeltas mee, of de kliniek wikkelde de medicatie met een koelelement in zilverfolie. Dat deden ze ook alleen als het buiten echt heet was trouwens, waardoor de temperatuur in de auto ontzettend opliep.

Maar goed, met temperaturen zoals vandaag zou ik me niet heel druk maken, tenzij je je medicatie in de auto moet laten liggen, die in de volle zon staat (maar dat zal vast niet, om 21:30 's avonds :p )

7. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Flesje water invriezen en die samen met je spuitjes in een koeltasje..

Deel Deze Pagina