Hi allemaal, Ik zou een lang schema ivf krijgen, beginnen met triptofem op dag 21 en dan op dag 28 ongesteld worden, toen bleek ik toch zwanger. Helaas werd dit een miskraam en omdat ik geen maand wilde wachten heb ik ovulatietesten gedaan. Ik ben 7 dagen na mijn ovulatie gaan prikken, dat was afgelopen vrijdag. Zaterdag en zondag had ik wat bruine afscheiding, ik dacht dat komt van de miskraam nog. Nu had ik gister iets meer bloed en heb vanmorgen een tampon in gedaan met een inlegkruisje. De tampon ben ik vanavond (ik weet dat ik hem te lang heb ingehouden) van doorgelekt, ik heb geen ‘typische ongesteldheidskrampen’ gehad nog. Nu is het probleem alleen dat ik op vakantie ben buiten Europa en bellen naar de gyn vaak best een lange wachtrij is. Daarbij is de gyn nu niet bereikbaar. Hadden jullie met een lang schema ook flink bloedverlies of moet ik de gyn echt bellen morgen? Ik denk sowieso dat ik morgen ga bellen, maar het is fijn alvast gerustgesteld te zijn
Hi! Wat balen van je bloedverlies, en ik zou zeker bellen. Ik doe geen IVF maar ovulatie inductie met Gonal F. Ik heb het tot nu toe 3x meegemaakt dat ik tijdens de stimulatiefase een doorbraakbloeding kreeg. Helaas betekende dat bij mij (na een inwendige echo) dat de ronde afgebroken moest worden omdat het baarmoederslijmvlies aan het afbreken was. Dat kan namelijk gebeuren bij lange stimulatie. Wellicht dat je met IVF de ronde wel kan afmaken, maar alleen geen verse TP krijgt (ivm baarmoederslijmvlies). Overigens heb ik google uitgespeeld op dit onderwerp en zijn er ook zeker succesverhalen te vinden! Ik ben er helaas alleen niet eentje van. Succes, zal voor je duimen!