ik zie niet echt verschil pfff hij zou er dan toch helemaal uit moeten ik test nooit op dag 10 nog positief, snap er helemaal niks meer van Links vandaag rechts van gisteren
Hey meiden ik had dit ergens gevonden: "If you need to find out sooner, you can do some math and figure it out. hCG has a half-life of 28 hours in your body, which means that your hCG levels should decrease by half every 28 hours. There are three injection amounts; 10 000 IU, 5000 IU, and 2500 IU. If you have had the 10 000 IU shot, you’ll need to wait for at least 14 days after the shot to take the pregnancy test; the 5000 IU test will have you waiting 10 days, and a week’s wait for the 2500 IU shot." http://www.babyhopes.com/articles/hcgshot.html waarom wordt hier dan 1 week gezegd?
Waar/wie zegt 1 week? Ik snap je even niet Ps, in jouw stuk hierboven wordt gesproken over pregnyl. 10.000 eenheden pregnyl, 5.000 eenheden pregnyl en 2500 eenheden pregnyl. Ovitrelle heeft een andere eenheden vorm/aanduiding. En niet te vergeten dat het bij iedereen weer anders afbreekt. Ik had met pregnyl 5000 eh op dag 14 nog een lichte streep op de test (en echt niet zwanger), terwijl hierboven staat 10 dagen.
Ovitrelle 250 komt overeen met 6500 IE. Dus nog meer dan de 5000 ie van pregnyl. Daarmee kun je dus uitgaan van meer dan 10 dagen.