Hallo allemaal, Momenteel zit ik in mijn 4de ronde OI met Letrozole 7,5 mg en Ovitrelle. Dit is eigenlijk een bonus ronde omdat er wat extra tests zijn gebeurd/ worden uitgevoerd deze maand en door de wachttijden we zo toch nog een extra kans zouden creëren. Volgende week bij de gyn om te kijken wat de vervolgstappen worden. Nu mijn vraag: Ovitrelle was 31 mei om 8h. Mijn Nod is op 15 juni. Ik overweeg om morgen al eens een testje te doen. Mijn man stuurt er ook beetje op aan "we hebben testen genoeg dus kan geen kwaad" omdat we een familiefeestje hebben. En zo misschien iets meer zicht te hebben op hoe voorzichtig we moeten zijn met wat ik eet. Alcohol ga ik sowieso wel laten denk ik. Al heb ik hem wel gezegd dat een positief lijntje ook nog invloed van Ovitrelle kan zijn, en dat een negatieve test ook nog geen uitsluitsel zou geven, want dat het nog altijd enkele dagen later positief kan worden. Wat denken jullie? Zou ik morgen testje wagen? Is de kans groot dat ik nog vals positief test? In mijn eerste cyclus testte ik 10,5 dag na spuitje negatief. 2de cyclus pas 13 dagen na spuitje negatief. 3de cyclus heb ik pas op dag 13 na spuitje eerste test gedaan omdat ik al lichte bloeding had en toen was het ook negatief, maar mogelijks was Ovitrelle er dus wel al eerder uit. Alvast bedankt!
Ik denk dat je net op een lastig punt zit. Als je NOD op 15 juni is, zit je dan vandaag op 10 DPO? En vandaag ook 11 dagen na de ovitrelle. Beide situaties kan hetzelfde vage lijntje geven. Een dikke knaller zal een positieve test op 10 DPO nog niet zijn. Dus ook al zou je vandaag een lijntje zien, weet je eigenlijk nog niks. Kan van zowel een zwangerschap als nog van ovitrelle zijn. En als je niks ziet, weet je alleen zeker dat de ovitrelle al uit je lichaam is, maar kan je nog steeds zwanger zijn maar dat het nog te vroeg is om het te zien op een test. Ik zou denk ik niet testen om dit alles. In mijn eigen situatie zag ik 11 dagen na de ovitrelle 100% zeker nog een vaag lijntje op mijn test. Succes met het maken van je keuze en veel plezier op het feest vandaag!
Dank je wel voor de reactie. Heb deze ochtend toch getest en zoals voorspeld haalt het me toch wat overhoop en koester ik beetje hoop. Test is negatief. Als ik zelf echt ga turen en inspecteren zie ik misschien vaag nog waar het 2de lijntje moet komen, al denk ik niet dat er ook maar iets van bewaard blijft hier in de upload. En misschien wil ik het gewoon te graag zien. En zoals gezegd kan het idd nog zowel van ovitrelle zijn als van eigen hcg. En nu proberen me in te houden en niet weer een testjunkie te worden en morgen opnieuw te testen want zo snel haalt het toch nog niets uit
Ik zie wat je bedoelt ja op de test. Een heel vaag lijntje. Als je morgen test en het lijntje is donkerder, is het waarschijnlijk eigen HCG. Dit zijn de kv2v5 toch? Ik gebruikte die zelf ook altijd, maar omdat ik er tot 14 dagen na ovitrelle nog lijntjes op bleef zien, zelfs als ik al ongesteld was geworden, en op Etos early dan al lang niet meer, ben ik overgestapt op Etos early. Met het idee dat als ik daar een lijn op zou zien, ik zeker wist dat het eigen HCG was.
Ja kv2v5. Tot nu toe waren mijn lijntjes altijd weg als ik ongesteld werd. Etos weet ik niet waar ze die hebben. Ben het merk nog niet tegengekomen. Maar heb er misschien ook nog niet op gelet