Hallo allemaal! Ik stel deze vraag namens mijn schoonzus. Bij hun is ontdekt dat ml te weinig zwemmers heeft. Hierdoor is besloten te starten met inseminatie. dit is haar tweede inseminatie en ze heeft 16 dagen geleden ovitrelle gespoten. Ze is nu 14 dagen na inseminatie. Ze heeft vandaag met middagurine een zwangerschapstest gedaan die ik heb bijgevoegd, maar ze is zo onzeker dat dit komt door de ovitrelle. Wie heeft er ervaring mee en weet hoe lang het duurt voordat de ovitrelle is afgebroken en kan deze test dus daadwerkelijk haar zwangerschap aantonen?! Volgens het ziekenhuis zou vrijdag de ovitrelle uit het lichaam moeten zijn. Dan is deze test toch wel heel erg duidelijk nog? Ik ben een leek op dit gebied en daarom hopelijk jullie ervaringen!
Als ze 16 dagen geleden de ovitrelle heeft gespoten is die er echt al uit hoor. Dan is dit van een zwangerschap.
Ja zo duidelijk kan echt niet meer van de ovitrelle zijn Morgen zal de test waarschijnlijk al duidelijker zijn Gefeliciteerd met je schoonzus!!