Wie nog meer IUI (ivf/icsi)+ wachtbankje ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jetjemuis, 26 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jetjemuis

Jetjemuis Lid

23 mrt 2016
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Halloooo!

Wij tegen alle verwachtingen in vandaag op cd 11 een follikel van 18mm!
    Dus vanavond pregnyl (18mm is niet te laat toch?) En donderdag IUI!

Wie nog meer binnekort of net behandeling gehad en straks opt wachtbankje?? :)

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Spannend hoor!!

Ik heb vandaag mn punctie gehad en vrijdag de tp. Vanaf dan op het wachtbankje.

Veel succes!

3. Jetjemuis

Jetjemuis Lid

23 mrt 2016
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook spannend! Moet je nog horen hoeveel bevruchtingen er tot stand gekomen zijn?of hoe werkt dat precies?

Iig al 2 man opt wachtbankje eind van de week...gedeelde smart...:p

4. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hier afgelopen zondag mijn inseminatie gehad dus ook op het wachtbankje! Spannend he?
    En 18mm is hier meestal ook 'het doel' voordat ik Ovitrelle mag zetten.

5. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit sinds maandag op het wachtbankje.
    Is de derde poging.
    Spannend weer he.

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

In mijn ziekenhuis hoor je op de dag zelf na de punctie hoeveel eicellen en spermacellen ze hebben gevonden.
    De dag erna hoor je hoeveel eicellen goed genoeg waren voor bevruchting en hoeveel er bevrucht zijn.
    De dag erna hoor je niks.
    De dag daarna is de terugplaatsing tenzij je voor 12 uur gebeld word.

Ik hoop goede hoop. 3 ellendige puncties moet scheepsrecht zijn :)

7. Jetjemuis

Jetjemuis Lid

23 mrt 2016
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd weer spannend voor iedereen!

Ik hoop ook dat 3x scheeprecht is bubblez. (Zou voor mezelf ook niet gek zijn :p )

8. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoe voelen jullie je meiden?

9. Jetjemuis

Jetjemuis Lid

23 mrt 2016
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nerveus! Zometeen inleveren en dan komen er n lange 2 uur aan... dan inseminatie als t goed is en 2 weken wachten....

En jij? Wachtbankje al beu? ;)

10. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Wij hebben vanmorgen onze 2de iui gehad, dus nu ook op het wachtbankje!
    Hoop ook dat het eigenlijk niet te laat is..
    Maandag was eitje al 18mm dinsdag nog menopur gespoten en Om 22.00 de pregnyl en dan vanmorgen de iui. Op koningsdag deden ze namelijk geen behandelingen

11. Jetjemuis

Jetjemuis Lid

23 mrt 2016
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das balen clarajilla dat er op koningsdag niks gebeurt.
    denk wel dat t aan de late kant is ja..zeker met menopur nog erbij extra. Dan zou je follikel vadaag 24mm zijn en pregnyl geeft nog n extra groeiboost...

Heb ervaring met zulke situaties,hou goed in de gaten wanneer je ongesteld word. Blijk je toch eisprong te hebben gehad voor de door hun geplande ovulatie ivm koningsdag,laat je horen! Ik heb mijn poging terug gehad toen ik in die situatie zat!

12. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoe ging het vandaag Jetjemuis? Wachten goed doorgekomen? Genoeg goede zaadjes? 😉 Haha ja op 3DPO er klaar mee... Gelukkig lekker druk op het werk en veel afleiding.

Jeetje meis balen zeg dat ze op Koningsdag dicht waren. Frusti hoor... Hebben ze geen echo meer gemaakt?

13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik had de echo op cd 9 toen was die 18mm.. Ik wet niet hoe hard ze bij mij groeien per dag. Maar vorige maand was op cd 8 het eitje 17mm.. Dus als die 1mm per dag groeit zou het misschien nog wel kunnen..

We hebben het zelf maandag nog gezellig gemaakt, maar de kans dat het zelf zou lukken geloof ik niet meer ;)
    Wel had ik echt super veel afscheiding zei die vrouw, de soort afscheiding zoals rond een eisprong. Ik check nooit mijn slijm maar merkte al wel vanaf dinsdag dat zelfs mijn onderbroek heel vochtig was iedere x.

Ze hebben geen echo meer gemaakt.. Wel had ik zelf de pregnyl een half uur later gespoten want ik zat in de auto.. Ik hoop alleen dat het niet te laat was!

14. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    hallo iedereen,

Ik zit ook op het wachtbankje, afgelopen dinsdag 26 april tp gehad van ivf poging 3 een cryo. nu maar afwachten.....

15. Jetjemuis

Jetjemuis Lid

23 mrt 2016
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom op de wachtbank! * geeft koekjes door *

Wachten duurt lang... hopelijk zijn wij nu een keer aan de beurt...

16. Twinkk

Twinkk Actief lid

27 jan 2016
    296
    0
    0
    Omgeving Eindhoven
    Ik wacht even mee. Vanochtend IUI gehad, dus nu nog 2 weken wachten

17. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Spannend allemaal meiden!!
    Wat ontzettend balen ClaraJilla! Vind het eigenlijk ook gewoon een beetje gek. Welk ziekenhuis zit je?

Hier nu op 5dpo! Van mezelf een redelijk korte luteale fase van ongeveer 8/11 dagen met soms een uitschieter naar 12 dagen dus t begint nu wel echt spannend te worden. Nod op Bevrijdingsdag :D Vanmorgen een testje gedaan om te kijken of de Ovitrelle uit mijn systeem is en dat is gelukkig hef geval! Mocht ik me dan rond 9 of 10 dpo niet meer kunnen houden dan weer ik iig zeker dag wanneer ik een streep zie dit echt lichaamseigen hcg is ;) :D

18. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Word lekker druk hier op het wachtbankje... Hopelijk goed nieuws allemaal!!

Clarajilla moet je twee keer pregnyl spuiten dan?

19. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @samsie, ik loop bij het mcl. Voor de rest zijn ze wel 7 dagen per week open voor iui. Maar waarschijnlijk op de echte feestdagen niet?!
    Oh ja dat is wel een korte lf! Vind het ziekenhuis een lf onder 10 dagen niet te weinig? Ik heb ee. Lf van 11/12 dagen

@mayaatje, nee ik spuit maar 1 x pregnyl. Ongeveer 36 uur voor de inseminatie.

20. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Samsie ja dan komt het al dichtbij met een kortere LF.
    Sinds we zijn begonnen met iui heb ik een veel kortere cyclus. Ongeveer 9 jaar lang sinds we gestopt zijn met de pil elke maand 31 dagen en sinds januari dus veel korter en ik word steeds ongi op 10/11 DPO. Heel raar.
    Ga ook niet meer eerder testen. Pas op Moederdag. Als ik nog niet ongi ben geworden.

Deel Deze Pagina