onzeker

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by LiveLoveLaugh, Nov 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

May 16, 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    #1 LiveLoveLaugh, Nov 25, 2012
    Last edited: Nov 25, 2012
    Hallo dames,

morgen heb we de 2e iui ik vind het weer erg spannend! Wel ben ik onzeker, deze ronde heb ik clomid 100mg geslikt ipv 50 mg nu heb ik als bijwerking dat het slijmvlies dun is. Gisteren ging ik voor de 3e fm en het was wel wat dikker geworden. Ook was het eitje gegroeid (als ik me niet vergis) 20mm en er zat er nog een (waarvan ik niet precies weet hoe groot maar wel bruikbaar) nu ben ik bang dat het eitje van 20 mm vandaag is gesprongen. Zou de iui dan nog nut hebben voor dat andere eitje? Heb gisteren rond half 11 de pregnyl gezet dus precies 36 uur van te voren.
    Hopen dat iemand me gerust kan stellen...

Groetjes LLL

2. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Ik had ook vaak het gevoel dat mijn eisprong al was geweest. Geen van de keren was het echt zo. Afgelopen keer was er bij een follikel van 24mm, na de ovitrelle (ong hetzelfde als pregnyl) was deze na 36u ook nog niet gesprongen.
    Probeer je niet druk te maken. Ook al is het makkelijker gezegd dan gedaan.. Succes morgen!

3. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

May 16, 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor de reactie! Ik moet me inderdaad ook niet zo druk maken maar wat je zegt makkelijker gezegd dan gedaan ;)!

Iemand nog meer =$?

Share This Page