Ik zie hem wel! Lekker doortesten! Action is inderdaad prima. Mocht je behoefte hebben meer geld uit te geven kies dan de predictor. Die geven ook mooie streepjes en heel betrouwbaar.
Ik zie ook iets vaags op de bewerkte foto's. Hoop dat hij op gaat lopen voor je. Zou tof zijn na een lange weg
Ben vergeten te testen. Was behoorlijk misselijk. En was daar even drukker mee dan denken aan een test. Dus denkndat ik dan maar morgenvroeg ga testen. Vindt het wel spannend heb totaal nog geen last van buikkrampen zoals ik anders zou hebben als ik ongesteld zou moeten worden.
Ja dat hopen wij ook hrb net nig wel getest maar was hele lichte urine had veel gedroken en daarop was niks te zien. Dus test morgenvroeg gewoon
Hmmmm als je zo misselijk bent en dit door hcg zou komen, had ik ook met lichtere urine wel een streep verwacht. Ook omdat je inmiddels 2 dagen verder bent dan je eerste test waarop je aangaf een 2e streep te zien. Ik blijf voor je duimen. Gebruik je ook utro ter ondersteuning toevallig? Hoe lang is je lf normaal na gebruik van ovitrelle?
Meestal wordt ik 16 dagen na ovitrelle en 14 dagen na iui ongesteld. Krijg altijd 1 week eerder al last van buikkrampen. Dus we wachten even af. Morgen zijn we 14 dagen verder