Kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij is ie wel een fractie opgelopen… ik hou nog even hoop voor je!
Ik zie iets heeeeel lichts. Tis niet gelijk negatief te noemen hoor Je zit pas op dag 4 na de tp, dus hoogiit op 9 dpo. Alles is zeker nog mogelijk
Op die onderste lijk ik ook iets te zien. Helemaal niet gek hoor voor 9 dpo. De ene zwangerschap is de andere niet hè. Bij de ene nestelt t zich op 8 dpo in en bij de ander ‘pas’ op 11.
ja das waar, maar heb me nu wel op t negatieve ingesteld hoor. Net ff een potje gejankt op de schouders van mijn man. Mocht het nog donkerder worden dan is het alleen maar mooi meegenomen
Een potje janken is altijd ‘fijn’. En ik begrijp dat je je instelt op het negatieve. Dan kan het alleen maar meevallen. En dat is puur zelfbescherming. Ik hoop en duim op een dikke vette positieve test van de week!!!
Ja, ik dus ook. Ben ff in de war. Weet niet wat ik moet denken nu. De 2 vorige testen waren met ochtend urine en deze met middag.
Dan ben je dus een echte middagtester Dan zou ik morgen even ook in de middag testen ipv in de ochtend en kijken wat je test dan doet. In ochtendurine zitten namelijk vaak nog veel afvalstoffen waardoor hcg niet zo goed te meten valt. Ik duim op een nog rozere streep morgen hoor!