die test van gistermiddag is donkerder in mijn ogen. Máár ik weet ook dat, dat niks zegt. Bij deze zwangerschap was ik in het begin ook mega onzeker omdat ik op de avond van 9 dpo een veel duidelijkere test had dan 10 dpo sochtends. Op deze foto kun je dat goed zien. Door samenloop van omstandigheden is mijn hcg op 10 dpo sochtends toen getest en was hcg 6,7. En nu 34 weken. Op de sensitest (zie opgedroogde rijtje) zie je op die dagen vrijwel niks nog. Is de early variant spannend meid! Ik duim voor je ❤️
Inmiddels wel ja. Ik denk dat je een middagtester bent...die is wel echt duidelijker dan de ochtend variant. Ben heel benieuwd, ik zie zeker wat. Hopelijk vanmiddag een nog mooier lijntje
Ik zie het! Maar deze van vanochtend is wel lichter dan die van gisteren middag. Kan je hcg zo erg schommelen, of is t afgenomen vanaf gisteren middag tot vanochtend
ik maak het wel erg spannend hè! Jeejtje je bent alweeer bijna 14 weken. Nog 6 weken ben je 20 weken hoe voel je je
Nee dames, het is echt klaar. Ik ga helemaal kapot. Dan ineens een mooie streep dan weer niks? Wat is er toch met mijn lijf aan de hand. Dit is zo zwaar ik heb ook een Kruidvat test gedaan. Had er nog 1 liggen. 5 dagen na tp had er wel iets te zien moeten zijn. Wij zijn er weer kapot van. Onze laatste cryo.
Ik zie hier wel een licht streepje op. Vreselijk die onzekerheid, je wilt gewoon weten of het gelukt is of niet zodat je door kan gaan, en deze onzekerheid slingert je van hoop naar vrees. Ik blijf je volgen en hoop dat je morgen toch weer een mooie streepje ziet.
ja op de Kruidvat zie ik ook een streepje, Marja. Zit is mijn eerste Kruidvat test dus daar kan ik niks van maken. Dit is echt t ergste wat er is. Die onzekerheid. Vooral nu dit mijn laatste cryo is en straks opnieuw die punctie moet ondergaan. Ik wil weten of t gelukt is of niet. Ik Wil weten of ik ooit mama word van drie. Ik kan heel moeilijk met deze onzekerheid leven. Wanneer gaat het wel lukken? Zo, dit moest er ff uit