Hoi! 9 dagen na de Ovitrelle-injectie wilde ik kijken of hij was uitgewerkt en heb ik heeel licht positief getest. 13 dagen na Ovitrelle (gisteren) nog eens getest (midden op de dag), verwachtte dat het nu helemaal uitgewerkt zou zijn omdat hij 4 dagen daarvoor al bijna niet meer te zien was, maar ook een licht streepje (ongeveer net zo zichtbaar als het streepje van 4 dagen ervoor). Ik ga natuurlijk nog een keer testen maar iemand hier ervaring mee? Is er een kans dat dit eigen hcg is?
Dat is een spannende. Je zou eigenlijk dan wel een witte test verwachten nu, maar er zijn gekkere dingen gebeurd. Ik ben voorzichtig positief. Ik denk dat de testen van morgen en overmorgen bepalend zullen zijn! Succes met wachten... het is vreselijk. Heel herkenbaar voor mij!
Hoe lang na doorlopen van de test heb je de foto genomen? Zijn deze testen van Kruidvat? Ik wilde daar helaas ook wel eens een indrooglijntje hebben. Maar gezien termijn kan dit natuurlijk ook eigen hcg zijn! Ik zou met bijv predictor testen of geduldig afwachten en over een dag (of beter nog 2) opnieuw testen. Spannend!
De testen waren allebei na 2 minuten zo (en gefotografeerd) dus ruim binnen de afleestijd. Het zijn inderdaad de Kruidvat testen Heb eerder indrooglijntjes gehad ook ja, maar in het echt waren deze lijnen wel duidelijker dan op de foto en dus binnen de afleestijd. Ik wil morgenochtend gaan testen met ochtendurine (laatste test was gisteren, dus zit dan 2 dagen tussen) en dan 2 a 3 dagen later nog eens om een eventueel verloop te kunnen zien Als ik weer heb getest zal ik het plaatsen!
Heb hem even gefotografeerd, in het echt is hij veel duidelijker en even dik als de controlestreep, maar mijn camera wil ze nooit mooi vastleggen haha. De test is trouwens gistermiddag gedaan, morgenochtend ga ik weer testen
Het laatste beetje ovitrelle kan lang duren voordat dat niet meer zichtbaar is op een test. Ik zou er voor nu vanuit gaan dat het nog ovitrelle is. Ik duim hard dat de test weer gaat oplopen! Ps, heb je beide keren met dezelfde soort urine getest? Bijv beide keren 1e ochtendurine etc?
Ja beide keren ongeveer rond het midden van de dag, dus rond 12 a 1 uur. Ga er inderdaad vanuit dat het nog Ovitrelle is, maar als de testen donkerder zouden worden is het wel een zwangerschap toch? In de bijsluiter staat dat het na 10 dagen uit je lichaam is maar had inderdaad begrepen dat dat erg kan verschillen
Als hij weer gaat oplopen dan is het idd eigen hcg. En die 10 dagen is echt een gemiddelde. Vaak is het toch wel langer helaas (snap niet waarom ze dat nog steeds in de gebruiksaanwijzing zetten). Ik ga duimen voor oploop!
Ja inderdaad wel gek, denk dat veel vrouwen zo misschien onterecht valse hoop krijgen! Twijfel is nog erger dan een negatieve test.. Dankjewel, ik laat hier morgen het resultaat van de eerstvolgende test weten, paar dagen later doe ik er nog een als er weer een streepje staat
Ik ben zwanger! 15 dagen na Ovitrelle dit! Overmorgen nogmaals testen maar hij is duidelijk erggg opgelopen!