Ovulatie en zwangerschapstesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gosha, 8 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gosha

Gosha Nieuw lid

24 aug 2021
    4
    6
    3
    Vrouw
    Lieve dames,
    Ik heb uren op dit forum doorgebracht tijdens mijn fertiliteitstraject. Het was slopend om van moment naar moment en van test naar test te leven, en geen idee te hebben hoe lang het nog zou gaan duren. Ik voel dus heel erg met jullie mee. Ik wil jullie een hart onder de riem steken omdat ik weet dat je regelmatig denkt: zal het ooit wel gebeuren? Bij mij kwam mijn 'ooit' na 3 IUI's en 3 embryoterugplaatsingen (waarbij ik 1 miskraam heb gehad). Momenteel ben ik ruim 31 weken zwanger van een eeneige tweeling! Alsof ik dubbel ben beloond voor de moeite.. :)

Van mijn proces tot dit resultaat heb ik nog de nodige testjes over.
    -21 LH sensitest
    - 7 action ovulatietesten
    - 4 Hcg testen van sensitest
    - 1 Clearbleu zwangerschapstest
    - 1 kruidvat zwangerschapstest

Ik wil ze graag aanbieden aan iemand die het wat minder breed heeft of in de buurt van Vlaardingen woont en ze makkelijk kan afhalen. Wat ik er voor krijg maakt me niet zoveel uit. De opbrengst is sowieso voor de spaarpot voor de tweeling op komst.

Mocht je interesse hebben, let me know!
    En voor nu: hou vol lieve dames. Achteraf zul je pas zien hoe sterk we allemaal zijn geweest en hoeveel impact het heeft gehad.

Lieve groeten!

Bijgevoegde bestanden:

2. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.750
    113
    Vrouw
    Wat lief en wat fijn dat het toch gelukt is. Een tweeling! Wens je nog een fijne zwangerschap toe. Woon aan de rand van Vlaardingen. Hoop ook ooit een keer een post zoals jij te plaatsen ;)

3. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    825
    806
    93
    Vrouw
    In de buurt van Vlaardingen woon ik niet, maar ik wil je wel van harte feliciteren met jouw zwangerschap, en wauw wat speciaal een eeneige tweeling! Zeker na zo'n lang en slopend traject om ze in jouw buik te krijgen. Heel veel succes met de laatste loodjes van de zwangerschap, die zullen vast pittig zijn met een tweeling <3

4. Gosha

Gosha Nieuw lid

24 aug 2021
    4
    6
    3
    Vrouw
    Wat lief! Dankjewel! De laatste loodjes zijn inderdaad wel pittig. Heb de conditie en het tempo van een 80 jarige inmiddels. Maar je hoort mij er niet over klagen hoor. Ik vind het een wonder en geniet er ondanks de ongemakken toch elke dag van!

DBoer vindt dit leuk.
  5. Gosha

Gosha Nieuw lid

24 aug 2021
    4
    6
    3
    Vrouw
    Dankjewel! Mocht ik je blij kunnen maken met de testen, let me know! Ik heb dat ook zo vaak gedacht; vandaar dat ik iedereen echt even een hart onder de riem wilde steken. Ik hoop en duim met je mee! ♡

6. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.750
    113
    Vrouw
    Ik, en dat zul je zelf wel herkennen misschien heb nu een antipathie tegen testen. Zolang ik ze niet ij huis heb dan ook geen verleiding te testen voor NOD. Want dat heeft tot nu toe alleen maar tot teleurstelling geleid. Wel ZH was je onder behandeling? Ik woon overigens in oud Kethel ;)

7. Gosha

Gosha Nieuw lid

24 aug 2021
    4
    6
    3
    Vrouw
    Zeker, heel herkenbaar.. Maar wat knap en sterk dat je op deze wijze je testdrang in bedwang kan houden! Dat is mij nooit gelukt! En het voorkomt inderdaad een hoop teleurstelling. Ik was onder behandeling in het Sint Franciscus. En wat grappig dat je in oud Kethel woont. Ik ben daar opgegroeid en nog altijd bijna dagelijks doordat mijn ouders er nog wonen! :) Wat een kleine wereld!

8. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.750
    113
    Vrouw
    Ha wat leuk! Althans niet de manier waarop maar wel dichtbij. Wij wonen vlakbij de Gaarden ;) Ik ook SFG /EMC.

Deel Deze Pagina