Hé allemaal, Lang geleden dat in wat gepost heb, maar na twee jaar helaas nog niet zwanger. Wel nog druk in de weer met ovulatie testen. Waar in elke maand netjes een knaller van een streepje heb nu al 6 dagen hetzelfde streepje op de testen. Kunnen jullie hier wat meer over zeggen? Geen enkele keer een smiley getest. Is logisch denk ik, want de streepjes zijn ook geen knallers. De testen zijn van dinsdag tot en met zondag. thanks voor het meekijken!
Zelf heb ik ook het nodige gedoe met ovulatietesten, maar ik heb tijdens mijn laatste cyclus gemerkt dat 2x per dag testen wel degelijk zin heeft. Gisteren in de ochtend nog negatief en een paar uur later positief, dus wellicht zou je kunnen overwegen om 2x per dag te testen en kijken wat dan het resultaat is? Bij die laatste test ben ik benieuwd wat er zou gebeuren als je een paar uur later nog eens zou testen…
Ik zit nu op dag 15. De eerste paar dagen 1 x per dag en rond de ovulatie in de ochtend en avond. Clear blue laatste drie dagen ochtend en avond gedaan!
Misschien is je cyclus deze keer wat langer en komt je eisprong nog. P.s.. wat naar dat je vaginisme hebt, net als ik.
ja ik blijf nog even doortesten hoor! Cyclus is meestal tussen 26 en 30 dagen dus niet super precies. Vervelend dat jij het ook hebt wij zijn nu gestopt met proberen te ‘herstellen’ van vaginisme en proberen het te accepteren.
Ja, hier ook. Ik ga na 23 mislukte inseminaties in bijna 3 jaar tijd overstappen op ivf onder narcose. Een hele grote stap maar het voelt wel goed. Als je privé wil kletsen mag je me altijd een berichtje sturen hoor. En mbt je ovulatietesten; ik zou vanaf nu gewoon 2x per dag blijven testen en hopelijk vind je je piek dan nog!
Gisteravond dan eindelijk een positieve ovulatie test gehad Bedankt voor je berichtje. Leuk om een keer even te berichten via dm!