Na 2 miskramen achter elkaar ben ik weer zwanger, maar naast dat ik het vertrouwen in mijn lijf sowieso redelijk kwijt ben, loopt het streepje van de test niet verder op dan de bijlage. Ik heb ovulatietesten gebruikt dus weet zeker dat ik nu rond de 18dpo zit en dit streepje wordt nu al een dag of 4 niet meer duidelijker. Omdat ik hoopte dat het misschien aan de type test lag, heb ik 2v5 Kruidvat gehaald maar ook daar blijft ie mager. Ik merk dat ik de moed al behoorlijk heb opgegeven, ook omdat ik gewend ben dat het streepje tijdens mijn eerdere zwangerschappen veel sneller en duidelijker opliep. Ik hoop op jullie eerlijke mening, ook al snap ik dat niemand de uitkomst 100% kan voorspellen. Heeft iemand dit meegemaakt en wel een positieve uitkomst of kan ik hieruit inderdaad opmaken dat miskraam nr 5 eraan komt? (En zo ja. Wat ongelofelijk irritant dat het dan niet gewoon meteen komt)
Dit is geen streepje gelijk aan 18 dpo. Dan zou die echt wel duidelijker moeten zijn. Over 1 test valt verder weinig te zeggen van deze kant. Hoe waren je ovulatietesten toen ze positief waren en wanneer was dat? In jou situatie zou ik overwegen hcg op te laten volgen bij de huisarts. En als het inderdaad weer mis is kun je ook laten onderzoeken waarom het steeds mis gaat. Sterkte in deze onzekerheid.
Ik heb clearblue ovulatietesten (met smiley) gebruikt toen het streepje van goedkope(re) ovulatietesten opliep, vandaar dat ik zeker ben van de dag. Ik vind het streepje ook te licht, dus ga er vanuit dat het helaas weer fout gaat.. Ik heb al bloedonderzoek gehad bij de gynaecoloog ivm mijn miskramen maar daar kwamen geen bijzonderheden uit. Mededeling van de gynaecoloog dat veel meer onderzoek (op genetisch onderzoek na) niet mogelijk was omdat ik dus wel zwanger raak (maar niet blijf). Ik hoop toch wel dat er meer mogelijk is aan onderzoek, dus als iemand daar meer/andere ervaring mee heeft dan hoor ik het graag want ik word er ondertussen behoorlijk moedeloos van..