Hello everyone, I'm going to start with IVF/ICSI treatment, I'm very curious to know if anyone here has already followed these journeys with the hospital Alrijne. In my case due to my husband's low sperm count the laboratory will decide for us any of these options, considering that in both cases the journey is the same. There are some things that I'm wondering myself because Alrijne works with the Laboratory in Voorburg. I wonder if everything went well in your case with the transportation of the eggs to there. Ik ga starten met IVF/ICSI traject, ik ben heel benieuwd of iemand hier deze behandeling al heeft gevolgd bij Alrijne. In mijn geval, vanwege het lage aantal zaadcellen van mijn man, zal het laboratorium voor ons een van deze opties bepalen, aangezien in beide gevallen het traject hetzelfde is. Het is niet helemaal duidelijk voor mij hoe het transport van de eicellen naar het laboratorium verloopt, aangezien mijn man zelf daarheen moet brengen. Ik ben benieuwd of in jouw geval alles goed is gegaan met het transport van de eicellen daar naar toe.