Reinier de Graaf Voorburg, wie nog meer?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by xTamx, Jun 26, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xTamx

xTamx Fanatiek lid

Dec 12, 2020
    1,137
    1,343
    113
    Female
    Omdat ik toch wel nieuwsgierig ben vraag ik het hier...

Wij hebben ons icsi traject bij RDGG Voorburg.

We hebben morgen (hopelijk) voor de 3e keer een terugplaatsing.
    Dit keer op dag 5 na eisprong (enkel getest met ovulatie testen, geen echo)...

Maar eerst stond de tp gepland voor vandaag, op 4dpo....

Vorige cyclus is de embryo ook op dag 4 teruggeplaatst terwijl het embryo al een blasto was en duidelijk dag 5 stadium...
    Ik hoorde het stadium pas tijdens de tp dus ik stond er verder niet bij stil en hield vast aan het idee dat hun als professionals het wel weten.

Nu zou ik vandaag, wederom 4 dpo, de tp hebben, maar ik werd dus gisteren gebeld dat ze het stadium van de embryo's wat vlot vonden en daarom liever op 5dpo terugplaatsen....
    Ik was nogal in shock dat ze belden, was al bang voor slecht nieuws, dat ik verder ook niet heb doorgevraagd...

Nu is dan hopelijk de tp morgen als ontdooien en alles goed gaat, en komt het embryo meer overeen met mijn cyclus...

Maar ik vraag me wel af waarom deze ronde wel en vorige ronde niet?

Zijn er hier mensen die iets snappen van de werkwijze, dit herkennen?
    Ik dacht namelijk altijd dat invriezen op dag 5 gebeurde, ik las namelijk ergens dat je embryos op dag 4 namelijk met rust moet laten, maar dat is dus hier niet zo...

Het klopt dat we vlotte embryos hebben, na de punctie waren alle embryos op dag 3 al 10-12 cellig....
    Weet ook niet of dat een probleem is, hun zeiden er verder niks bijzonders over...

Share This Page