ReceptIvfty en NK- plasmacellen onderzoek

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Famke93, Mar 31, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Famke93

Famke93 Actief lid

Sep 28, 2021
    201
    156
    43
    Female
    Hii dames,
    Ik ben opzoek naar mensen die een ReceptIvfty test en/of het NK-plasmacellen onderzoek hebben gehad.
    Wij stappen over naar een andere kliniek waar ze deze twee onderzoeken aanbieden. Ik twijfel alleen nog een beetje of dit (al) nodig is.
    Wat is jullie ervaring hiermee? Waarom hebben jullie het onderzoek gehad? Wat kwam eruit? En heeft heft jullie geholpen?

Ik hoor het heel graag!

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

Apr 4, 2019
    7,276
    5,872
    113
    Female
    Ik heb alle 3 de onderzoeken gehad. Waarom? Ik had 2 missed abortions achter de rug en 2 vroege miskramen. ReceptIVFty test had ik score high, plasma cellen 3 dus prima en NK cellen weet ik niet meer maar was ook prima. Hier dus niets uitgekomen, net zoals uit alle andere onderzoeken niet. Het heeft mij dus niets geholpen, enkel weer een paar honderd euro lichter.

3. DR87

DR87 Fanatiek lid

May 2, 2016
    1,134
    434
    83
    Ik heb de NK cellen test laten doen. Dit bleek verlaagd te zijn en toen kreeg ik voor en na een terugplaatsing een granocyte injectie. Die terugplaatsing erna raakte ik zwanger van mijn oudste, dus ik dacht dat dit idd de oplossing was. Voor een tweede ook steeds bij elke terugplaatsing de injectie gekregen zonder resultaat (ook slechte embryo’s). Toen ik overstapte naar een ander zkh gaf de arts aan dat zij niet in dat NK cellen onderzoek geloofden, dus daar kreeg ik geen injectie. En ook vrij snel zwanger. Dus ik vind het een lastige.. bij mij vormt het blijkbaar geen belemmering om zwanger te worden, ondanks de lage waarde.

4. Famke93

Famke93 Actief lid

Sep 28, 2021
    201
    156
    43
    Female
    Bedankt voor jullie reacties! Het ene moment denk ik: ik ga het gewoon doen, dan weet ik zeker of alles 'goed' is of toch niet. Het andere moment denk ik: pff misschien is het nog wel helemaal niet nodig en laat ik me gek maken. Zo lastig!

Share This Page