Vanmorgen mocht ik bloed laten prikken en de hcg waarde was 41. Dat is 15 dagen na ovitrelle en waarschijnlijk 13 dpo. De arts kon me helaas niet vertellen of dit een goede uitslag was ze vond het belangrijker dat dit blijft stijgen. (logische ook) ze gaf aan dat die waardes enorm verschillen en ik zelfs een latere eisprong gehad kon hebben... Dus ik ben nu natuurlijk heel nieuwsgierig wat jullie hcg waarde was (voor zover je dat hebt laten testen natuurlijk) en hoever je op dat moment was.
Bij de eerste 624...tweede 1287 en de derde 2381. Nu is het spontaan dus geen idee Moet eerlijk zeggen dat ik het dus wel laag vind...maar idd als het maar goed blijft stijgen! Succes meid!
Ik heb geen idee wat mn waardes waren, ik moest thuis een zwangerschspstest doen, nooit hcg waardes hoeven prikken.. Wanneer mag je weer prikken?
Vanmorgen nog een predictor gedaan en hij lijkt gewoon op te lopen!!! Ik hoop op een late eisprong en late innesteling. Links is van de 17e rechts van vandaag de 19e.
Spannende tijden! 41 zien ze als aan de lage kant, kan dan nog heel goed 2 kanten op gaan met een dergelijke waarde. hoop dat het enorm stijgt Ik zat op 257 op 14 dpo met nog een klein vleugje pregnyl erdoorheen.
Dat lijkt me een prima waarde om mee te beginnen! Onderstaande tabel komt van de website van freya. Hopen dat de hcg-waarde bij je volgende bloedtest mooi is opgelopen! Vanaf bevruchting Vanaf eerste dag laatste menstruatie (ELM) mIU/ML of IU/L 7 dagen 3 weken 0 to 5 14 dagen 28 dagen 3 to 426 21 dagen 35 dagen 18 to 7.340 28 dagen 42 dagen 1080 to 56.500 35 – 42 dagen 49 – 56 dagen 7.650 to 229.000 43 – 64 dagen 57 – 78 dagen 25.700 to 288.000 57 – 78 dagen 79 – 100 dagen 13.300 to 253.000 17 – 24 weken 2e trimester 4060 to 65.400 25 wk tot bevalling 3e trimester 3640 to 117.000 Enkele dagen na de bevalling, niet zwanger < 5
Je ei was 5-6 , later kan niet ivm de ovitrelle. Je innesteling was rond 8 dpo. De testen zien er meer dan prima uit voor 14 dpo!
Vanmorgen weer bloed laten prikken en kan vanmiddag telefoon verwachten met de uitslag maar ik heb hoop! Vanmorgen ook nog een kruidvat gedaan en hij blijft oplopen
Het ziekenhuis belde net en het hcg was licht gestegen van 41 naar 47. De arts gaf aan dat dit nog niks te zeggen had omdat er maar 2 dagen tussen het prikken zat. Ik moet nu wachten tot dinsdag en dan weer bloed prikken. Het hcg is in ieder geval niet gedaald dus daar ben ik al heel blij om, alhoewel ik stiekem wel had gehoopt op een hogere hcg waarde!
O wat balen zeg! Dit is vanuit een lab: 5-100: Lage HCG-waarde, niet bewijzend voor zwangerschap. Te volgen. 100-1000: Vroege zwangerschap Daarom zijn ze vaak als het rond de 40 zit niet helemaal enthousiast. of het moet daarna rap verdubbelen, dan is het positief. Ik hoop dat je dinsdag de uitslag in de honderden loopt! Spannende dagen zo voor je, een dergelijke minimale stijging stelt niet gerust