Ik moest vanmorgen weer bloed laten prikken en werd zojuist gebeld met de uitslag... Ik had me al een paar dagen voorgehouden dat het niet goed zat en had me al voorbereid op slecht nieuws... Kreeg ik zojuist telefoon dat het hcg goed gestegen was...van di. 18/6 van 41 naar 47 op 20/6. Vandaag 25/6 stond de teller op 192 … Verdriedubbeld gewoon!!! Eerst echo in het zh staat gepland voor 15/7 maar ik mag van de verloskundige nu vrijdag 28/6 langskomen voor te kijken of er een vruchtje zit in de baarmoeder. Pff wat een verassing van 41 naar 192 dat had ik niet zien aankomen
Wauw dat is idd wel een hele goede uitslag meid...en heerlijk dat je eerder mag komen. Ik heb dat ook gedaan gewoon de zekerheid dat het ook op de goede plek zit.. Gefeliciteerd!
Als je hcg nog onder de 1000 zit kan het zijn dat je as vrijdag niets ziet. Vaak zie je pas vanaf bhcg 1000 de vruchtzak zitten dus schrik niet als ze nog helemaal niets kan zien behalve verdikt baarmoederslijmvlies. Dat is heel normaal
Er was nog niet heel veel te zien, wel dat het in de baarmoeder zit en er was een witte zwangerschapsring en een dik baarmoederslijmvlies te zien. De vk vertelde dat het beeld dat ze zag paste bij een termijn van 4/5 wk. Mag komende vrijdag terug komen voor nieuwe echo en dan is de verwachting dat er een vruchtje zichtbaar is.
Wat fijn dat er een beginnende zwangerschap te zien was zeg . Volgende week vrijdag ben je 6+3 dus dat moet er idd een vaak een vrucht te zien zijn
Nee dit was ook de verwachting. Had gister ook nog een action test gedaan die ik nog had liggen en na 5wk eindelijk een knal test
Wat mooi om te horen! Voor nu lekker genieten en op naar een prachtig mooie volgende echo! Hou ons dan weer even op de hoogte