1 mei heb ik een miskraam gehad met 6 weken. 4 weken daarna een test gedaan en die was negatief . 5 juni een menstruatie gehad van 3 dagen. Vrij heftig. 9e gemeenschap gehad, vorige week de prikpil gehaald.. en vandaag een positieve action test. Ik weet dat je cyclus een rommel kan zijn daarna, maar zou dan heel vroeg een eisprong gehad moeten hebben. Kan dat? Prikpil hebben we voor gekozen doordat er wat veranderingen in ons gezin zijn gekomen en we nu denken dat we beter even kunnen wachten. 9e onveilige gemeenschap gehad, want we dachten dat ik niet zo vroeg een eisprong zou hebben. Uiteraard is het welkom als het zo zal zijn
Ik zie geen positieve test. Stel dat je hooguit de 11e een eisprong hebt gehad, dan zou je nu wel een goede streep verwachten. Als je 5 juni een menstruatie hebt gehad, dan is het zeer onwaarschijnlijk dat je direct na de 9e al een eisprong hebt gehad. Zo snel groeien follikels niet. Dus ik denk echt niet dat je zwanger bent, je test is ook niet positief.
Hij was wel roze, maar kon het niet echt op de foto krijgen. Zal voor de zekerheid over een paar dagen een predictor halen. Het lijkt mij ook niet dat het kan. Was ook wel een beetje verbaasd dat er een streepje kwam.
Zo'n licht streepje past bij 9-10 dpo. Dat zou betekenen dat je eisprong rond 16-17 juni was. Laatste keer onveilige sex op de 9e, dan kan je niet een ei op 7-8 dagen later mee bevruchten Is dit de early?? Ik denk niet dat je zwanger bent
Nee geen early, een gewone van de action. Het lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk, dan zou het allemaal wel erg toevallig zijn. Maar de vorige keer was action ook heel vaag en predictor duidelijk. Zal die vandaag even halen, gewoon voor de zekerheid .
Ik wil niet lullig overkomen maar ik heb dit bijna elke maand bij de action testen. Ze geven veel valse lijntjes. Kruidvat blijft dan wel wit maar action is ruk!
Ik heb dit ook vaker gehad met de action testen helaad. Ze geven wel vaker zo'n licht vaag streepje aan. Waar ik ook wel eens valse hoop van kreeg.. Ik denk eerlijk gezegd dat deze niet positief is. Maar idd, over twee dagen met predictor en je hebt in 1x duidelijkheid. Toch sterkte met afwachten.
Maar hij gaf een roze streepje, die ik zonder turen kon zien. Wist niet dat action zo slecht was geworden. Ik ga er vanuit dat ik inderdaad niet zwanger ben. Theoretisch zou die kans erg klein zijn.
Kans lijkt me 0 eigenlijk. Helaas geven ze vaker zulke streepjes. Kan m niet echt roze noemen. Anders doe je nu gewoon de predictor, dan weet je het zeker voor jezelf
Ik zag een andere foto van jou in een ander topic. Ik vind deze aardig roze en deze zou ik niet direct durven bestempelen als vals. De wonderen zijn de wereld niet uit Het kan door jouw mk zijn dat eea ontregeld is. Ik had een keer 10 dagen na mn mk al weer eisprong. Bizar maar waar, ook gecontroleerd met temperatuurmeting. Doe je nog een test? Misschien een predictor? Ik ga duimen dat je een mooi roze streepje ziet
Uurtje later. Zou normaal maandag ongesteld moeten worden maar moet wel eerder een ovulatie gehad hebben. Dit past bij 4 weken ofzo toch?
Ik zou even gelijk informatie gaan inwinnen bij de huisarts aangezien je onlangs de prilpil hebt gezet. Dat lijkt me niet geheel veilig in een zwangerschap Je ei was dus wat vroeger en ik vermoed dat je nu al op 14-16 dpo zit. Ik weet dus niet of ik je moet feliciteren of niet aangezien je met de prikpil aangaf voorlopig niet zwanger te willen worden