net van de pil en nu al 9dagen overtijd?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Griett, Feb 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Griett

Griett Nieuw lid

Feb 22, 2009
    2
    0
    0
    Ik ben nog maar net gestopt met de pil, zo'n 7weken geleden,
    maar ben nu dus 9 dagen overtijd, als ik teminste een 28daagse cycles heb.
    Heb 9 dagen geleden getest met een goedkope test, maar nee..
    Nu nog steeds niet ongesteld te zijn begin ik weer te twijfelen, zou het dan tog zo snel kunnen gaan? Het lijkt me wel helemaal geweldig! :D

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoi meid, het kan zeker! maar het kan ook door het stoppen met de pil komen. Ik was begin sept 08 gestopt met de pil en pas jan09 voor het eerst ongi geworden.
    Je lichaam moet het na het stoppen met de pil weer zelf overnemen en dit kan enige tijd duren. Ook kan je na het stoppen met de pil hele onregelmatige cyclussen hebben, bijv 28-67-34, etc
    Liefs daantje

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het kan inderdaad, direct zwanger na het stoppen van de pil.

Ik zou gewoon af en toe eens testen zolang je eerste echte ongi na pilstop nog niet heeft plaatsgevonden.

Wil je niet bang maken, maar bij mij duurde het 126 dagen voordat ik weer ongesteld werd na pilstop. Je wilt niet weten hoeveel testen ik in de tussentijd heb versleten.....

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    het kan idd.. ben het levende bewijs... maar ik ben nooit heel lang aan de pil geweest.. lees veel dat dames die erg lang aan de pil zijn de eerste maanden een lange ontregelde cyclus hebben.. zou idd blijven testen.. en helaas zit er niets anders op dan wachten.. succes...

5. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

Jan 22, 2009
    588
    183
    43
    Female
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Toen ik net stopte met de pil duurde het 53 dagen voordat ik weer ongi werd. Nu ben ik ook weer 4 dagen overtijd.. ben bang dat dit ook weer een lange cyclus gaat worden, want de zwtesten geven steeds negatief aan!
    Probeer gewoon om de zoveel dagen te testen en wie weet... succes!

6. Griett

Griett Nieuw lid

Feb 22, 2009
    2
    0
    0
    Bedankt voor al jullie reacties! Echt fijn om ervaringen van anderen te lezen.
    Ik heb vandaag un newe test gehaald, want ook mijn vriend werd nu ook wel erg newschierig. Zonet getest, maar nee :(
    Tijdens de test voelde ik me heel erg gespannen, ik liep gewoon te trillen door huis en m'n hard klopte veel sneller en nu nog steeds, raar..
    Gek maar ik heb sinds vanmorgen het gevoel dat ik wel zwanger ben, of is dit iets waar iedereen wel last van heeft?

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoi meid! Jammer dat de test negatief was!
    Maar de symptomen die je hebt als je net bent gestopt met de pil kunnen heel erg anders zijn dan normaal, daarom denken veel meiden ook zwanger te zijn na pas te zijn gestopt met de pil. Ikzelf had dit ook, maar vaak heeft dit te maken met de verandering van de hormonen.
    Liefs daantje

8. Griett

Griett Nieuw lid

Feb 22, 2009
    2
    0
    0
    Dan zal dat in mijn geval ook wel zo zijn en zit er, denk ik niks anders op dan maar te wachten op een eerste menstruatie.
    Al krijg ik nu wel de neiging om iedere dag te gaan testen, of ik misschien tog.. ik wil het zóó graag!
    Maar ja, zijn nog maar net bezig, het is ook wel un beetje te veel gevraagt.
    We vonden het allebij héél erg jammer dat het niet zo was, als je hebt besloten, te proberen zwanger te raken wil je het ook meteen he.

PS fijn om te merken dat m'n vriend het ook heel erg jammer vond :)

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je kunt nog steeds zwanger zijn hoor, maar dan heb je een late eisprong gehad.

maar het kan echt maanden duren voor je cyclus weer op gang is, niet leuk maar even afwachten nog... en om de 3-4 dagen ofzo een testje doen.

Share This Page