Ik gebruik deze maand voor het eerst ovulatietesten dus ben er nog niet helemaal in thuis. Gisteren was de teststreep voor het eerst behoorlijk donker, nog niet zo donker als de controlestreep maar hij kwam in de buurt. Nu dacht ik vanmorgen wel eenknal positieve test in handen te hebben, maar nu was er zo goed als geen lijntje te zien... Kan het zijn dat ik dan gisteren wel een positieve test had en het LH vandaag al weer minder is (en mn ei dus wel vandaag of morgen komt). ? En kan het ook beinvloed zijn omdat ik vlak ervoor nog een blikje frisdrank op had? Ik ga zowiezo vanavond nog testen hoor, maar hoor graag jullie ervaringen.
De lijntjes verschillen nogal per dag! Als je urine erg geconcentreerd is zal het tweede streepje beter te zien zijn maar is dan nog niet positief! In dit onderwerp is ook een topic: positieve ovulatietesten! Daar vind je foto's van positieve testen! Succes
Haha, dat is toevallig. Heb net dat topic zitten lezen. Heb er wel wat aan gehad ook, even alle fotos bekeken.En zo te zien was mijn test nog niet positief. Hoewel, las ook dat bij sommige meiden de test nooit positief is geweest en ze wel zwanger waren. Dus, ga me er maar niet te veel aan vasthouden.