Hallo allemaal, Ik ben 8 september gecuretteerd na een miskraam van 5 weekjes. Ik had 23 september een negatieve zwangerschapstest. En direct positieve ovulatietesten. Eerst waren ze licht en duidelijk een piek tussen 24 en 25 september. Ik ga er vanuit dat ik toen een eisprong heb gehad want die heb ik ook duidelijk gevoeld. Nu 3 dagen voor mijn nod heb ik weer een postieve ovulatietest. Wat kan dit zijn? Heeft iemand hier ervaring mee? Het is een ovulatietest van sensitest. Liefs kim
Dit kan wat betekenen, maar ook absoluut niks. Tegen de tijd dat een ovu test positief wordt, wordt een zw test ook wel positief. Ik heb begin augustus een vmk gehad en ben er per toeval achter gekomen dat ik net zwanger ben. (Na een mk kan je cyclus veel langer zijn, ik zat al op dag 53). Echter was mijn ovulatie test afgelopen vrijdag nog negatief en zaterdag pas een positieve ovulatie en zwangerschaps test gehad. Ik zou er altijd toch vanuit gaan dat je een eisprong hebt, dan zit je altijd goed.
Heee gezellige taart, Wat goed dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd! Spannend weer hoor. Ik heb geen zwangerschapstest gedaan omdat ik die niet in huis heb en dat ook nog te vroeg vind. De zwangerschapstest na me miskraam was wel negatief. Vorige jaar heb ik ook een miskraam gehad en toen had ik daarna gelijk weer een cyclus van 28 dagen. Ik heb ook al menstruatie krampen. Dat kan natuurlijk op 2 dingen wijzen. Ik hoop natuurlijk dat het weer raak is haha. Wel raar toch dan een ovulatietest dan positief is. Liefs Kim
Dankjewel. Haal dan snel een test in huis en knal die er tegenaan Ben benieuwd....... Nee heb je, Ja kun je krijgen.
Hahaha ja dat is wel waar ja. Maar als het zo zou zijn dan kan de test toch niet nu al positief zijn? 3 dagen voor nod. Ik verwacht me menstruatie van het weekend. Ik probeer nog even af te wachten als het lukt haha.
Hier hetzelfde mijn NOD is 09 okt dus nog 4 dagen en ik heb zondag weer getest en had weer 2 streepjes op mijn ovu test en maandag en dinsdag ook weer en ik heb ze ook van sensitest Bekijk bijlage 187711 vind het ook raar... Liefs
Ik had vorige maand ook twee streepjes op mijn ovulatietest twee dagen voor mijn menstruatie maar helaas werd ik ongesteld.