ovutesten..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door eviiii, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    hallo, ik ben nu al een tijdje aan het testen met ovulatie testen. maar elke keer dat ik denk nu worden de testen donkerder wordt ie lichter... pff wat denken jullie?? kan je je donkerste ook gemist hebben? test iedere avond. die van 10-3 lijkt donkerder...

2. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Niemand? :(

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Op deze testen zie ik geen positieve test helaas.
    Je kan inderdaad je piek missen als je een korte piek hebt.
    Zeg niet dat dit gebeurd is, maar het kan wel, heb ik zelf ook ervaring mee.

4. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Oke thanks voor je antwoord! :) mn cyclus klopt namelijk niks van.. zit tussen de 42 en 52 dagen.. Laatste ongi was ook nogal raar. Eerste ronde nu met ovu's. Overal een tweede streepje alleen ene wat donkerder dan andere.. afwachten en door testen dus...

5. Fieksels

Fieksels Actief lid

24 aug 2012
    153
    0
    16
    Noord Holland
    Eviiii op welke dag zit je nu in je cyclus?

6. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    nou.... dat weet ik dus niet..
    ik had 1 februari ongesteld moeten worden. Ik werd het 11 februari. Maar het was niet echt ongesteld. t was af en toe een heel donkerbruin sliertje (sorry voor de details) dit duurde 2 weken ongeveer.. heb echt geen helder bloed ofzo gezien. de 25ste ben ik een ovu gaan doen, toen kwam dit rijtje eruit zeg maar zie foto's.. Dus een echte ongesteldheid heb ik deze maand niet echt gehad. t is zo wisselend... ene keer in de 40 dagen dan weer in de 50 en dan sla ik gewoon weer een tijd over. Vind het zo vervelend want je weet het gewoon op een gegeven moment niet meer... :(

7. Fieksels

Fieksels Actief lid

24 aug 2012
    153
    0
    16
    Noord Holland
    Misschien ook gaan temperaturen krijg je toch een beter inzicht in je cyclus! Je hebt wel lange cyclussen, al eens bij de ha geweest hiervoor?

8. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ja.. ik werd in oktober niet ongesteld dus maakte me ongerust. In mn familie komt pcos voor. Dus ik zei dat en hij zei dat als ik over een maand nog niet ongesteld was terug moest komen dan zou hij mn ongesteldheid opwekken met hormonen (?) .. pff ik ga als dit met de ovu's niks opleverd nog maar een keer naar de dokter.. t schiet gewoon niet op zo :(

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Je kunt pas van ongesteldheid praten als je echt helder bloed verliest voor minimaal 2 (of 3) dagen.
    Raar meis.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zie idd nog geen posi test.....ik zou voor nu even doortesten ...

Lees ook wel eens dat juist met Pcos je altijd streepjes krijgt op je testen terwijl het gee eisprong is zeg maar

11. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    ja precies :( en dat was het absoluut niet.. zo vervelend, ook omdat ik absoluut geen dokter-loper ben, vind dokters echt eng haha.. maar goed misschien als ik nog eens langs ga dat ze me kunnen onderzoeken ofzo.. weet ook niet precies wat ze dan gaan doen..

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja je wilt liever niet weten wat er eventueel mis is he :(....

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja meis als je zonder reden niet ongesteld wordt is natuurlijk ook niet goed hé. Dan toch maar even over je angst proberen heen te stappen en bij de dokter naar binnen gaan.

Mocht het inderdaad pcos (of wat dan ook)zijn, dan kunnen ze tenminste iets voor je doen.

14. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ja inderdaad je hebben gelijk hoor:( ik ga gewoon deze maand afwachten en als het dan niks is naar de dokter. Je kan niet blijven afwachten he..

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee je wilt ook weten waar je aan toe bent ...;)

Deel Deze Pagina