ovu nega echo 19mm

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Wenssinds2013, Oct 10, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Hai ladies,

Ik zit op dag 13 van mijn cyclus. Normaal is mijn ovu pas op dag 18 positief. Vandaag was mijn ei 19mm op de echo. Ik moet ovitrelle spuiten vanavond. Maar mijn ovu was mega licht. Enig idee hoe dit kan? Ik neem aan dat ik gewoon t ziekenhuis moet volgen?

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Je hebt niet perse een LH piek nodig om ovitrelle/pregnyl te spuiten.
    Ovitrelle zet je LH piek namelijk in gang. 19mm is een hele mooie afmeting om te spuiten, daarna krijgt je eitje tijdens de piek ook nog een groeitspurt.

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Ik heb nooit positieve ovulatietesten en de afgelopen keer was mijn ei toch echt 22,5 mm! Toen heb ik ook Pregnyl gezet. Mijn fa zei ook dat ik de ovu testen moest laten voor wat ze zijn, het is altijd beter de echo aan te houden! Bovendien heb je voor het zetten van Ovitrelle of Pregnyl geen LH piek nodig!

4. Ninge

Ninge Bekend lid

Jan 27, 2016
    900
    123
    43
    Female
    Als je hem nu al zou hebben, de lh piek zou de pregnyl mostert na de maaltijd zijn, 19 mm is super! Succes.

5. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

De ronde dat ik zwanger raakte was mijn LH piek in gang gezet (nog niet op z'n top) en had ik een eitje van 20mm.
    Toch Pregnyl gezet, omdat anders mijn ei niet springt...ik had er ook echt geen vertrouwen in, omdat ik dus ook hoorde dat, als je LH piek al bezig is, Pregnyl dan buitenspel gezet zou worden.
    Maar hoe het kan weet ik niet...ik was die ronde zwanger.

6. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

lief ladies, bedankt voor jullie reacties. Het is meer dat ik twijfelde omdat ik iedere ronde een knaller van een ovu heb. De teststreep is dan vele malen donkerder dan de controlestreep. En ik heb nog nooit gehad dat mijn ei met hormonen op de echo zo snel in mijn cyclus groot was dus ik had nu zoiets van hmmm misschien heeft ze verkeerd gemeten, snappen jullie?

Maar ik ga er maar vanuit dat het klopt. De ovitrelle heb ik gisteravond netjes gezet. Vanavond gezellig maken dus hihihi...

thx ladies voor het meeleven.

Share This Page