De eerste dagen ging het best snel maar die van gister en vandaag zijn hetzelfde.. ik snap dat hcg om de dag verdubbeld maar had met 15dpo toch al wel een bijna-knaller verwacht
Ik denk dat het goed gaat hoor!! En de knallers van 15 dpo hebben vaak op 11 dpo al een duidelijker streepje , Jou innesteling is gewoon wat later dan bij een ander gemiddeld is dat negen dagen maar dat kan eerder of later.
Dat ziet er toch prima uit? Ik heb alleen maar zo'n streepje gehad als jouw 15 dpo en niet meer verder getest, haha.
Ja had nooit verwacht dat ik mezelf zo gek zou maken haha. Maar na al die maanden en zkh gedoe ben ik toch lekker onzeker haha!
Ben zo blij voor je Mila! Ik vind de oploop mooi, ik zou als ik jou was nog 2 daagjes doortesten dan is die knaller er hoor! Komt door late innesteling denk ik inderdaad
Ik denk dat de innesteling op dag 9 was.. had toen iig een zeurend gevoel in mijn onderbuik en 2 dagen later licht streepje.. minder ver in lf kan niet want heb pregnyl gespoten nu 16 dagen geleden, op zaterdagmorgen gespoten dus zonderdagavond uiterlijk eisprong.. maandag 1dpo dus nu 15 dpo
Dan is het 1+1 Latere innesteling en vandaar dus nog geen knaller op 15 dpo. Feit blijft dat hij wel mooi is opgelopen hoor
Mooie testen! Hoop dat alles goed mag blijven verlopen. (Zit zelf op het wachtbankje en duurt lang, dus ik kijk graag naar testen )
Ik vind het er ook goed uitzien! En op mijn mobiel lijkt 15 dpo ook echt wel donkerder dan 14 dpo. Gefeliciteerd!