Ovu nog niet knal, temp omhoog

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Melgje, Apr 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melgje

Melgje Niet meer actief

Hey dames,

Ik heb meestal een cyclus van rond de 31 dagen. Bij de eerste dag van mijn ongesteldheid schuif ik twee weken op daarna nog twee dagen en dan verwacht ik ongeveer mijn ei. Op 28 maart deze ronde

Nou was mijn ovu bijna positief, test streep was bijna net zo donker dan controlestreep, scheelde een haartje, maar met doortesten wordt ie niet donkerder. Vandaag zelfs lichter. Ik heb getemperatuurd en die was iedere keer 36,5, 36,6 enz. en nu ineens 37,2. Betekent dat dat ik mijn ei gehad heb denken jullie?

Vorige ronde had ik een knal ovu op dag 25, heb nog nooit zo'n knaltest gehad dus blijf wel even doortesten. Ik had toen voor het eerst dat de teststreep er eerder stond en ook stuk donkerder was als de controlestreep. Het zou toch wat zijn als dat nu weer gebeurt pfff weer een lange ronde zou dat zijn.

2. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    1,247
    8
    38
    Noord brabant
    Hier ongeveer hetzelfde verhaal.. gisteren een bijna positieve ovulatietest dag erna meestal positief of knal.. nu bijna gelijk ook miss iets lichter.. snap er niks van

3. Melgje

Melgje Niet meer actief

Raar he? Ik heb net weer even een ovu gedaan, heel licht zo negatief. Ik vermoed nu aangezien die vrijdag zo dichter er tegenaan zat en ik eerder die week niet getest heb, dat ik misschien iets daarvoor mijn knaller heb gehad en mijn ei.

We hebben wel gewoon geklust dus kans is niet verloren ofzo. Zal voor de zekerheid nog wel ovu doortesten.

Heb net ook even een early zw test gedaan, omdat mijn buik wat gespannen is en ik misselijk ben, maar die is negatief (zie foto). Logisch ook. Nog even geduld. Maar ik vermoed dat mijn NOD nu wat eerder is.

4. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    1,247
    8
    38
    Noord brabant
    Nee zie inderdaad niks op jou zw. test.
    Nou denk niet dat je je ei eerder hebt gehad want meestal als je je ei hebt gehad is ie bijna gelijk daarna alweer heel licht dus niet zo dicht er tegenaan zoals jij zegt. Misschien heb je m snachts gehad..

En nou lijken ze ongeveer gelijk.. maar heb ook helemaal geen vruchtbaar slijm.. al 2de keer.. gek lijf..
    blijf ook maar gewoon doortesten.. heb alleen morgen pas mn testen binnen, kan vanavond dus niet testen.

Misschien voor jou ook n tip om 2x op n dag te testen. ik ga het voort ook doen. want dit is ook maar tasten in het donker.:(

5. Melgje

Melgje Niet meer actief

#5 Melgje, Apr 1, 2014
    Last edited by a moderator: Apr 1, 2014
    Ja inderdaad, weet je nog niets. Mijn temp is wel heel hoog toch met 37,2

6. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    1,247
    8
    38
    Noord brabant
    Dan zul je m denk ik gemist hebben.. ik temperatuur nog niet dus weet er ook niks vanaf

Share This Page