Ovulatietest in drie uur tijd positief

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Schuimpje87, Nov 21, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Schuimpje87

Schuimpje87 Niet meer actief

Vanmorgen om 07:00 uur had ik een ovulatietest van de action gedaan en deze was negatief. Rond tien uur dacht ik, laat ik er nog eentje doen want eigenlijk is het niet goed om het met de eerste ochtendplas te doen ( ik wilde het streepje goed kunnen vergelijken met de aankomende dagen).

En poef ineens is die positief! :$

Attached Files:

2. Yoshineus

Yoshineus Niet meer actief

Zo kan dat zo veel verschillen? Ik ben 16 oktober gestopt met de pil. Pas mijn eerste menstruatie gehad, en ben ook begonnen met ovulatie testen. Maar ik heb geen één positieve gehad. Ik zou nu positief kunnen testen.

3. Schuimpje87

Schuimpje87 Niet meer actief

:)Ik wist ook niet dat het zo snel kon gaan.. En dacht juist dat ochtendplas zo geconcentreerd is..

4. Mhov

Mhov Bekend lid

Mar 1, 2015
    645
    5
    18
    NULL
    NULL
    Er wordt toch juist geadviseerd om pas vanaf 10u een ovulatietest te doen omdat de meeste vrouwen pas een lh piek hebben wat later op de dag en als je te vroeg test je je piek mist?

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Kan prima! Heb dat altijd! Test met ochtendurine negatief en de tweede urine is ie dan wel positief als Mn eisprong eraan komt

6. julia80

julia80 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    4,611
    2,404
    113
    ja hoor heel normaal. en idd geen ochtend urine gebruiken is het advies

7. Raquel87

Raquel87 Lid

Dec 6, 2016
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze maand begonnen met ovulatietesten. Geen regelmatige menstruatie. Mijn vraag is nu is mijn eisprong al geweest of nog even doortesten?

Attached Files:

8. Benyamine

Benyamine Lid

Oct 5, 2016
    78
    0
    0
    NULL
    Antwerpen
    Ik zie nog geen positieve ovulatietest. Even door testen

Share This Page