Ovu positief gelijk na menstruatie??!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Veratje, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Hoi Allemaal,

Volgens mij ben ik er nu wel uit. Ben deze maand ook begonnen met tempraturen + ovulatiesticks van de Kruidvat dus.

En ja hoor direct na mijn menstruatie ben ik gewoon vruchtbaar.. Ik merk dit ook bij mijn tempratuurschema. Die is de afgelopen 2 dagen 0,3 minder dan normaal. Vandaag is mijn tempratuur weer gestegen. Aan de hand van de Ovulatietesten (streepjes die van donker naar licht gaan) is de conclusie eigenlijk dat mijn eisprong gewoon vroeg is.

Ik ga wel voor de zekerheid de komende maand ovulatietesten proberen om te kijken of het echt echt echt zo is.

Ben benieuwd of er 1 is plakken!

2. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Afgelopen week nog in dit topic gereageerd en wat denk je? Ik had vanmiddag ook a;l een posi ovutest! Cb digitaal.....

Maar aangezien ik sinds vorige week zondag al misselijk ben (op 10 dpo ongi geworden, dag later flinke buikgriep die nu over is)

Zou het in de lucht hangen?

3. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Ooh spannend! Geen test gedaan om te kijken of je toch zwanger bent? Of was je echt ongesteld, meerdere dagen?

4. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Spannend!

kruidvat testen geven nog steeds positief aan! Heb nu bij zwanger&kids besteld.. Ben benieuwd

KimKing90 vindt dit leuk.
  5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Veratje: ben nu de tel even kwijt bij jou, hoeveel positieve testen heb je nu gehad achter elkaar?

6. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Al 4 testen! Sinds zaterdag al positieve KV ovulatie testen.
    Ik heb gisteren bij zwanger&kids besteld. Deze worden vandaag afgeleverd als het goed is. Ben benieuwd wat die gaat aangeven.

7. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ow nou 4 is wel veel! Ik zit nu dus op 3 en dat schijnt nog wel normaal te zijn. Ik ben benieuwd hoe die van Z&K je gaan bevallen.

8. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Waxientje,

Kijk eens naar mijn nieuwe foto.. ik snap het niet meer! z&k geeft nu ook posi aan.. dramaaaaa

Bijgevoegde bestanden:

9. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Welke streep is de teststreep?? Die aan de groene kant? Of die andere?

Had je eigenlijk nog een zwangerschapstest gedaan???

@Hier... gisteren 16.15 posi ovutest cb digi
    19.00 negatieve ovutest cb digi én negatieve zwtest

Vanmorgen temp 37.0 net zo hoog als normaal vanaf 3 a 4 dagen na eisprong.

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Zk is niet positief..

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    Z&K is nog zeker niet positief!

Heb je je tempkaartje ergens online staan of kan je de waardes hier neerzetten! ik snap ff niks van hoe jij je temp interpreteerd namelijk ;)

12. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ik ben ook wel benieuwd naar een tempkaartje eigenlijk.

Je schrijft dat ie de afgelopen 2 dagen 0.3 lager is als normaal.
    Maar wat is normaal? Je schrijft dat je deze maand bent begonnen met tempen. Een temp schommeld vaak voor en na ei. Dat hoeft nog niet persé iets te zeggen over een eisprong.
    Streepjes op ovutesten heeft ook bijna iedere vrouw de gehele maand. Ze zijn pas positief als de T streep minstens even donker is als de C streep.

Succes met het vinden van je ei!

13. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik zie je vraag nu pas. Maar die van ZK is allesbehalve positief. De meest positieve is in mijn ogen toch je test van dag 9 ... ik zou voor de zekerheid toch nog een paar dagen doortesten hoor!

14. Veratje

Veratje Actief lid

29 aug 2012
    228
    1
    0
    Hoi Stopcontact,

Ik ben begonnen voor het 1st begonnen met tempen en testen tegelijk. Daarvoor had ik al een regelmaat in mijn tempratuur. Vanochtend naar de huisarts geweest, ik heb een blaasontsteking.

Waarschijnlijk klopt geen enkel test nu komende dagen ivm antibiotica. Dan maar om de 2 dagen klussen :):)

Waxientje, ja ik zag ook pas daarna dat van Z&K donkerder moet zijn dan het controle streepje

15. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ohhh aha! Ik dacht dat dit ook je eerste maand tempen was ;)
    Wel balen van je blaasontsteking... Is je temp daardoor nu ook anders? Of merk je daar geen verschil in?

Nou, heel veel succes! Dat het dan toch maar snel raak is!

Deel Deze Pagina